Inlägg från: Isolde |Visa alla inlägg
  • Isolde

Moderatortråden

Bebbsen, du behöver inte veta VEM som gjort det.

Men jag kan väl instämma att "acceptera" är ett dåligt ord, om man ska vara petig. "Jag har läst och förstått" är ett bättre ordval i så fall.

Som vanligt: ta upp detta med Patrik! Det är inget som vi har med att göra.

• Isolde

Jag kan inte se annat än att det är en ok diskussion. Och Känsliga rummet ? nej. Risken för konstiga inlägg är mindre under Etik (= mindre jobb för oss! ).

• Isolde

Fråga du!

Jag som studerar folks psykologi när de svarar i trådar tycker att det är helballt med de två påföljande inläggen, hur de helt ignorerar ditt.

• Isolde

Korallen, det vore verkligen bra om vi hade en sån funktion. Men det har vi inte. Om vi får komma med önskemål till Patrik om att förbättra moderatorfunktionerna skulle det ligga högt på listan.

• Isolde

Svaret är nej, vi har inte tillgång till medlemmarnas uppgifter ? vi vet inte mer om er än ni om oss!

• Isolde

Jag har också folk här som kan intyga att jag är den jag utger mig för att vara.

• Isolde

Jossan,

I början skrev vi under med våra nick, men efter att ha fått en massa arga och otrevliga meddelanden i våra inboxar bestämde vi gemensamt att sluta med det. Det spelar ingen roll vem av oss som tagit hand om en rapport ? den enda som behöver veta det är Patrik och han kan se det ändå.

Svar på tråden Moderatortråden