• Glass

Moderatortråden

Godkväll på er.

Jag tänkte kolla lite om hur ni gör och hur man får göra.
    I den berömda hemlighetstråden så är det en hel del moraliserande som kommenterar inlägg och stör stämningen.
    Får man skriva såna OT saker i den tråden, finns det någon regel som man kan tillämpa och skulle ni isåfall ta bort dem.

Hur ska man förhålla sig till OT inlägg?

Om någon undanber sig en viss form av svar tex undanber sig negativa åsikter om atkinsdiet, får då någon skriva ett sådant i den tråden och vad händer då?

Många frågor va?
    Skoj att ha lite och göra för er

Kramar på er... *ska sjunka ner i filmtittar soffan och mysa nu...*

• Glass

Så roisin eller någon annan.
    Om det är fel att komma med såna inlägg, tas de då bort om de anmäls?
    Hur ska man göra för att få er att skriva ett litet inlägg för att få en tråd på rätt köl igen. Ska man rapportera det "felande" inlägget?

Tack för svaren för övrigt, alltid skoj när man kan komma med svåra frågor

Nu ska jag natta min sambo, så ses vi imorgon.

• Glass

Klart att jag har en moderatorfråga, jag vill ju inte få er att känna er sysslolösa.
    Så, hur mår ni idag och vad har ni roat er med?

Själv har jag hoppat, åkt ruschkana, badat bollhav och klättrat i två timmar, så nu sitter jag här helt apatisk...

• Glass

Jag har också läst tråden och jag tycker att den är intressant. Tycker nog inte att det är hets, men ibland är det gränsfall på olämplighet.
    Däremot så tycker jag inte att ni ska ta bort den. Det visar hur olika folk tänker och vad de grundar det på.
    En mycket intressant tråd som jag anser vara utvecklande även för oss som inte orkar diskutera men som gärna läser i den.
    Jag tror inte att den påverkar någon negativt om man verkligen tar sig tid att läsa vad som står i den.
    Oj, ordet negativt använde jag lite personligt nu. Det grundade jag på att det jag tycker är rätt. Klantigt, men så blev det.

Glass

Ps. Min åsikt står rätt långt fram i tråden om ni är nyfikna

• Glass

Den här tråden är mtycket bra MumminMy, tröttna inte på den

• Glass

...och glöm inte att lägga ut tråden här så att jag hittar den när jag vaknar igen

Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig!
    Fy på mig!

• Glass

Får man skriva tex. Jag tycker att de är fula, dumma...

då är det väl ett påstående, men inte hets?

...statestik visar att .... därför tycker jag att alla ska ut eller skjutas.

Får man skriva så?

Punkterna är till som lite utfyllnad där jag inte kom på lämplig text, men du förstår säkert hur jag menar

• Glass

Och tro nu inte att jag tycker detta, det är alltså bara fiktiva exempel som inte grundar sig på mina åsikter.

Svar på tråden Moderatortråden