Inlägg från: calcioaddict |Visa alla inlägg
  • calcioaddict

Moderatortråden

Dagens första fråga :

Om ett av mina inlägg blivit bortplockat, eller om jag får en tillsägelse, får jag veta vilket inlägg det gäller? (Kanske en självklar fråga...)

• calcioaddict

Nu har jag lusläst både bland allmänna villkor och i Upprätthållningen, men inte riktigt hittat svar på min undran. Jag försöker väl här! Ponera att jag fått en tillsägelse. Dock innehåller mitt inlägg ett par olika saker som eventuellt skulle kunnat föranleda denna tillsägelse. Hur går jag tillväga för att få reda på vilken fadäs tillsägelsen avsåg?

Observera att det inte är frågan om ett överklagande, utan ett klargörande för att inte misstaget ska upprepas.

• calcioaddict

Nu har jag lusläst både bland allmänna villkor och i Upprätthållningen, men inte riktigt hittat svar på min undran. Jag försöker väl här! Ponera att jag fått en tillsägelse. Dock innehåller mitt inlägg ett par olika saker som eventuellt skulle kunnat föranleda denna tillsägelse. Hur går jag tillväga för att få reda på vilken fadäs tillsägelsen avsåg?

Observera att det inte är frågan om ett överklagande, utan ett klargörande för att inte misstaget ska upprepas.

• calcioaddict

Åh, jättebussigt, Isolde! Jag skickar så fort jag hinner! Måste träffa en patient nu!

• calcioaddict

Det var snällt MuminMy! Jag skickade för en liten stund sedan. Men jag har ingen brådska så jag kan vänta lite. Men om det dröjer för länge så skickar jag till dig.
    Tänk att ni får så många rapporter! Fast det är klart, just nu är det nästan 5000 besökare, så det blir väl en del klanterier av det!

• calcioaddict

Det var ju faktiskt lite käckt att få den infon här innan trådarna om detta börjar dyka upp! Tack Mumin My! Jag hade iofs inte märkt att den var borta.

Svar på tråden Moderatortråden