Inlägg från: Majälva |Visa alla inlägg
  • Majälva

Heh MuminMy ... en minut sen bara!

• Majälva

Ska vi nu krysta fram frågor också eller? Va?
    Jag tycker mig ha hört att moderatorerna har klagat på för mycket att göra annars, och nu tigger ni om det. Va?

• Majälva

Ja, RD, dina senaste dagar har varit tuffa ... stackarn.

• Majälva

Hey, giz ... vi tänker ju så lika ibland!

• Majälva

dorothea,
    ja, gör det - själv har jag förstått att uppskatta dessa kottar mer och mer, i synnerhet som det mellan kottkastningarna kan slinka in några riktigt kloka trollkommentarer också!

• Majälva

Ok, dorothea,
    jag har inte kikat i dessa trådar. Jag håller med om att man ska försöka respektera varandra, och den sortens budskap ("talk to the hand" = "vem bryr sig, nu ska vi lattja") i en seriös tråd är ju varken trevligt eller humoristiskt.

• Majälva

dorothea,
    åjo, visst har du humor ...

• Majälva

Mor64,
    leker du amatörmoderator? Stand-in (varvat med lite stand-up )? Vikarie? Prao? ... Infiltratör rentav?

Strejkbrytare där!!

*sjunger vidare* Then fix it, dear Henry, dear Henry ...

• Majälva

*bär ... nej ... orkar inte ... _släpar_ mor64 till soffan*

(det är inte mor64 som är tung, hon är lätt som en fjäder, det är Majälva som är för klen)

*pustar och stånkar och tar mig för bröstet*

(oh, jösses, inga mattekunskaper i denna hjärnan inte)

*kom att tänka på giz - "vart tog hon vägen?"*

*slänger äntligen till mor64 den utomordentligt braiga deckaren (finns det såna?), som hon borde läsa istället för att leka strejkbrytare*

Har läst mor64s inlägg nu! Men moderatorerna strejkar väl än? Det är ju du, mor, som är moderator-stand-in nu, ju.

• Majälva

*vink, vink* mor64!
    Sussa sött ... och snälla, dröm sött också !! Det ordnar sig nog ...

• Majälva

Ojdå, mor64, du var ju visst inte nån strejkbrytare alls! Jag hade inte läst inlägget du skrev om det, bara någon sida innan jag skojade med dig. Så alla utom RD och Venus är igång som vanligt då, förstår jag.

• Majälva

Hej kvarvarande moderatorer! *skickar med en styrkekram*

En teknisk fråga iofs, men kanske kan ni ändå svaret:
    Fick ett gb-inlägg av mor64 i morse, nu har hon avreggat sig och plötsligt är hennes gb-inlägg borta. Vet ni om det ska det vara så?

• Majälva

Ok, tack yohanna!

Vad synd!

• Majälva

Eftersom man inte får diskutera enskilda fall i forat, så undrar jag hur man kan få reda på vad som har hänt med olika trådar eller medlemmar. Som tex när en medlem försvunnit, så kan det vara intressant att veta om h*n blivit avstängd eller avslutat kontot på egen hand.

Kan man vända sig någonstans eller ska man nöja sig med att sväva i total ovisshet ...?

• Majälva

Okej, men om jag nu undrar över en specifik medlem som försvunnit, var ska jag ställa frågan, som eventuellt besvaras med att "redaktionen vidtagit åtgärder" (det räcker ju som svar). Här eller i moderators gb eller privat meddelande eller ...? Man vill ju liksom inte tassa in på ert "privata" medlemsskap för mycket genom att skriva i er gb tex, om det inte är ok.

Svar på tråden Moderatortråden