Moderatortråden
Jag fick min anonymitet indragen häromdan. Det var en ganska ny tråd -"min flicka lyder inte" och den som startat tråden var anonym.
Själv var jag anonym av bara farten så att säga, så det positiva var väl att jag läste ingenom policyn efter att ha fått mail från moderator.
Jag gick genast in på tråden och visade upp mig och bad om ursäkt, efterom jag också trodde att jag varit alltför fördömande. Jag reagerade på att flera svarat på inlägget och diskuterat huruvida en olydig 19 månadersbaby skulle förpassas till toa,garderober och dyligt. När jag nu läser vidare inlägg från andra ser jag att många reagerat som mig och skrivit ungefär som jag. Min ursäkt står där, men mitt inlägg är borta. Jag tycker det känns oerhört besvärande att de som läser min ursäkt kan tro att jag varit jätteelak!
Jag vet att ni inte vill kommentera enskilda fall, men situationen som uppstod aktualiserar frågan vad som är OK och inte OK härinne, vilket fler verkar undra. Om ni ska vara policiära och censurera och dessutom vara "opersonliga", så försök komunicera ut det bättre.