Inlägg från: Du är för liten |Visa alla inlägg
  • Du är för liten

Moderatortråden

Hur kommer det sig att man kan få ett inlägg raderat utan anledning, vilken regel den skulle bryta mot eller gränsa till att bryta mot och utan att moderatorn namnger sig själv?

Borde det inte vara "vi har tagit bort det här FÖR ATT blah balh blah"
    underskrivet moderatorn...
    Jag menar om det är så att man skall kunna säga att man är missnöjd med en moderators beslut till Patrik kan det ju underlätta att veta vem det är också..

• Du är för liten

Okej men vad handlar det om att det inte skrivs under med namn? Är det för att slippa påhopp utöver det eller?
    Det känns ju som att man inte får diskutera saker öht så fort det gäller moderatorerna, och det är klart att det absolut inte får bli några jag hatar den och den trådar men det känns ju som ett stalinsamhälle här så fort man är missnöjd med något och så får man inte ventilera detta alls...
    Och då kan patrik ta hand om det, men jag håller inte riktigt med då jag själv erfarar att det tar hur lång tid som helst att få svar på mail, som du redan vet roisin så har det gått över en månad och jag har inte fått ett svar som ens säger att det är läst..

• Du är för liten

Vad händer om en person får en varning för kränkande inlägg och sedan gör likadant direkt efter?

• Du är för liten

vaa vaddå, är vi slöa?

• Du är för liten

Hej, jag tänkte fråga hur det funkar med regeln om att inte kränka/hoppa på/snacka skit om offentliga personer då man pratar om t.ex. bigbrother medlemmar o säger en hemskt massa skit om dem i den tråden, gäller det sådant också?
    Kom o tänka på det igår nämligen och är nyfiken, kan ju finnas någon som är släkt med personerna i huset men även om det inte gör det så undrar jag hur det fungerar.. då det inte ses som riktiga personer direkt utan man tänker på det mer som en såpa, men de är ju inte skådespelare...

• Du är för liten

Shit.. det är på allvar
  • Du är för liten

åh.. tänk den som hade ett jobb. *söker sommarjobb*

• Du är för liten

Vem är Jenny, som man kan läsa om (graviditet och förlossning) på startsidan?

Svar på tråden Moderatortråden