Inlägg från: piffan |Visa alla inlägg
  • piffan

Moderatortråden

Men varför ska det tjabbas..det finns regler att följa på detta forum som är till för att följas..fattar inte att det ska va så svårt..
    jag tillhör dom som anmäler om jag ser nått som inte ska va..o det tänker jag inte skämmas för ett dugg...

• piffan

Om man rapoterar ett inlägg,måste man skriva motivering då?Det framkommer ju oftast i rubriken man väljer.

• piffan

Nu har ni ju "stängt" den hetsiga tråden för svar...men då undrar jag eftersom ni inte har befogenhet o stänga den ordentligt o den inte har brytit mot några regler så ni kan ta bort den..kan i då tala om för oss att vi INTE FÅR skriva i den..o om vi gör det så blir det "moderatortots"...Har ni befogenhet o gör DET??

• piffan

Ja,jag har en fråga men eftersom man inte får diskutera enskilda ärenden så öppet så underar jag om det är ok att jag skickar till dig privat med min fråga?

• piffan

MuminMy:

Sådär...nu har jag skickat till dig.Vi får se om du kan svara på min fråga.

//Malin

• piffan

jag har fattat likadant som marstös....det står ju inget om att man inte får skriva där,bara att det inte får spekuleras

• piffan

Har oxå sett det...bredvid vissa anonyma så står det inaktiv..Har oxå undrat varför

• piffan

Kommer ni öppna nån ny moderatortråd nu när denna snart dör av 3-månadersgränsen??

Länkarna ni den härifrån då??

Svar på tråden Moderatortråden