Inlägg från: Bebbsen05 |Visa alla inlägg
  • Bebbsen05

Moderatortråden

Men det finns säkert mycket som folk undrar ang indraget anonymitet som de inte vill ta här bland "alla andra"...

• Bebbsen05

Vad ska man fråga då?
    ursäkta frågan, men DET är nog något som många skulle vilja veta då man inte får veta vem som stängt av en och varför... Att man bara ska kryssa i "accepterar" utan att ha en aning om varför och heller inte kunna få något svar...

• Bebbsen05

Måste bara fråga en sak som jag säkert redan frågat...
    Är det inte lite tråkigt att man som medlem (när man får ett mail om att man blivit avstängd) bara kan trycka på "acceptera" för att kunna använda FL igen, utan någon chans egentligen till att ifrågasätta det, då det inte står VEM som stängt av en?

• Bebbsen05

Giz
    Att bli avstängd från att vara anonym menar jag... Ursäkta om jag skriver lite rörigt ;)

• Bebbsen05

Isolde
    Men ibland så är det ju faktiskt saker man undrar ang. mailet och då är det ganska irriterande att "acceptera" för att kunna fortsätta använda FL, även om dte är något man verkligen inte håller med om! Och ska man inte kunna få ifrågasätta det då?

• Bebbsen05

RD
    Men i mitt fall då så visste jag att jag inte gjort nåt "fel" och sen fick jag på flera omvägar kontakt med den som skickat mailet (hon skickade självmant till mig) och bad så mycket om ursäkt, då hon insåg att hon gjort fel som gjort det....
    Och i ett sånt läge måste väl tom ni förstå att man kan bli irriterad och förvånad?

• Bebbsen05

RD
    Jag är inte ute efter någon ursäkt!! Jag blev så irriterad just då på att man visste att man inte gjort nåt fel, och kunde inte kontakta den som skickat det!

• Bebbsen05

Björkeli
    Det tänkte jag inte på då..Och hade jag vetat att det vart något fel jag gjort så är det ju bara att acceptera! Men nu var det ju inget fel och jag tycker dte är dålig stil att man måste acceptera det i ett sånt läge för att kunna fortsätta använda fl....

• Bebbsen05

Men att få ett sånt för att man verkligen hade ett problem som verkligen var personligt?? Och som man skrev om i "känsliga..." som anonym...

Det har inget att göra med folk som skrev som i ditt exempel.
    Men då undrar jag en annan sak!
    För ett tag sen (länge sen) undrade jag i en tråd om NÄR man kunde lämna sitt barn till tex mormor för att kunna umgås med sin sambo.. Då fick jag svar som att "Du ska inte få ha barn" "Du är så oansvarig" osv... Kan man anmäla sånna? För sånt fick jag emot mig i en hel tråd och då verkade dte inte göra nåt ifall man skrev sånt...?

• Bebbsen05

Asså, jag tycker det är bra att ni finns, för oftast behövs det! Jag har inte sagt något annat. OM jag verkar irriterad (hmm...vilet jag är nu ) så är det inget, jag bara undrade varför man bara hade ett val, att acceptera och inte kunna göra nåt. Sen blev det sån här diskussion :(

• Bebbsen05

Björkeli
    Japp, det ska bli min nya uppgift här

Svar på tråden Moderatortråden