• mysFlisan

Carl Von Linné- Privat?

Hej hej!

Vi ska åka till Uppsala på onsdag!!spännande, det är första besöket.Det kändes som en evighet när jag bokade men nu helt plötsligt är vi där

Jag ser att de flesta lyckades på första försöket(GRATTIS),vilket gör mig lite osäker på om man verkligen ska ta ett 3-pack som vi tänkt,men som någon frågade görs det bedömning på hur stora chanserna är att totalt sett eller?
    Det handlar ju om mycket pengar och funkar det på första så visst är det värt varje krona ändå....pengar e ju alltid pengar

Hur tänkte ni som gjort detta innan ni kom fram till om ni skule ta 3 eller bara en singel??

• mysFlisan

Miss Finland: På onsdag är det första mötet med dom på CvL jag ska väl lära mg ta sprutor å lämna blodprover osv osv men jag ser fram emot att det förhoppningsvis inte dröjer allt för länge innan det är ägg plock och allt som ska ske.

jag tor oxå som dig om det där med 3-packen att man kan inte spara som i flera år,utan har man lyckats på första försöket kan man inte spara dom andra...det e lite synd tycker jag med tanke på att det kostar så mycket!
    Jag funderar allt mer på att bara testa ett första gågen för jag tor rinte att det kommer ta tre gånger för mig heller men samtidigt blir man "tänk om det inte funkar på första" ja det tål att tänkas på

• mysFlisan

Miss finland & Lycka 77:
    Idag var det onsdag och vi var på besök på CVL,jag ser att du ska dit snart Lycka!! Vi gjorde allt där i dag som ni ska gå igenom fick recept och allt...å i detta NU e sambon på väg till apoteket för att hämta ut allt!Börjar spraya redan imorrn så det blir äggplock om 4 v!!!!Här går det undan..
    Och vi pratade oxå om hur vi ska göra med 3-pack eller ett försök så efter att ha hört våra förutsättningar så har vi kommit fram till att vi ska testa ett först det kostar då 22000 och det är inget man behöver bestämma sig för innan man åker dit utan men får åka hem i lugn å ro! sen betlar man in innan man börjar med sina sprutor.
    De är jätte gulliga där uppe och besöket tog lite mer än 1 timme
    Å det är så spännande!!!!

Svar på tråden Carl Von Linné- Privat?