• Eva X

Sommaröppen gyn i Gbg?

Vi har gjort en utredning för upprepade missfall på Sahlgrenska utan att de hittat något. Tidigare har vi fått signaler om att de ändå vill följa upp oss om vi blir gravida igen, inte minst med tanke på att jag har haft ett utomkveds tidigare, men den läkaren jag träffade igår var helt oförstående och sa bara att de har stängt i sommar och att vi får komma tillbaka i höst. Men om vi blir gravida i sommar då? Då behöver vi ha någonstans att vända oss för tidiga ultraljud och omvårdnad.

Några tips i Göteborg med omnejd?

• Svar på tråden Sommaröppen gyn i Gbg?
  • Eva X

Tack Sleeping beauty! Intressant med ny privat klinik i Haga. Det ska jag kolla upp. Till SU akuten är det säkert inga problem att få komma, jag har varit där i så många akuta ärenden tidigare och det har alltid visat sig vara riktigt illa. Just därför fixar jag inte att söka där om jag inte MÅSTE för att det uppenbarligen är riktigt illa igen. Både mina missfall och mitt utomkveds har ju konstaterats där, så jag förknippar bara akuten med misslyckade graviditeter. Vill inte så gärna börja en ny grav där. Bra att kvinnokliniken vid Stampen har öppet!

Svar på tråden Sommaröppen gyn i Gbg?