Inlägg från: Anonym (Inte samma sak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte samma sak)

Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??

Anonym (BiKille) skrev 2024-10-18 16:48:32 följande:
    Vad gör det OM han skulle vara bi då? Sen är man inte bi bara för att han gillar bli stimulerad på prostatan. Är du lesbisk för att du gillar bli slickad? Eller suger av hans fingrar som precis pullat dig? 
    Ja bara för att kvinnan råkar vara bi måste hon acceptera att han är stjärtpirat...eller nej. Det måste hon inte alls. Det är två helt olika saker. 
    Anonym (BiKille) skrev 2024-10-18 20:46:19 följande:
    Det sa jag inte heller. Men varför denna dubbelstandarden? Ok för kvinnor men inte män? 
    Det är inte alls samma sak, så det är inte dubbelstandard. Det är som att jämföra att gilla att lukta på blommor med att gilla att lukta på ruttna ägg. Det är inte samma sak, det ena är normalt det andra är disgusting och det är inte dubbelstandard bara för att bägge sakerna innebär att man luktar på något.
    Anonym (J) skrev 2024-10-18 23:11:14 följande:
    Dra inte alla män över en kam av det som skrivs av bögarna på familjeliv. 
    :) Haha jag gillar det här. När man inte är anonym måste man ju vara så PK och låtsas att man är ok med allt...tex bisexuella män och behöva låtsas att det är samma sak som bisexuella kvinnor och bara för att man själv kan attraheras av bägge så mååååste man acceptera att han också skulle göra det. Eller bara för att man själv gillar ett finger i rumpan skall man vara ok med att ge honom ett finger i rumpan *spy*.... Hell to the no-no-no! 
    Anonym (Djd) skrev 2024-10-18 23:33:10 följande:

Jag är inte ens bi men fantiserar om det. Även killar har känsel där bak som väcker liv till en hårdare utlösning. Varför försöker ts smutskasta det? 

O då menar jag verkligen, skulle aldrig i mitt liv vara varken Bi eller Bög. 

Bläääh. det är nasty med killar som vill ha stjärtstimulans. 
    Anonym (J) skrev 2024-10-18 23:39:25 följande:
    Precis. Allt är inte jämförbart. 
    Tack, precis så!
Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??