• lollisen

Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??

Sjukt vet jag då inte ifall det kan kallas, eftersom det inte finns någon diagnos som heter strap-on á la sjukt.. Men det kanske tillhör det lite mer udda och tabubelagda att ens man vill ha den i rumpen.. ?

• lollisen

Enligt forskare så har inte kvinnor någon G-punkt! Utan erogena zoner. Männen har sin G-punkt ca 6 cm in i analen, baksidan av prostatan..

• lollisen

Det är bara män som har en G-punkt, kvinnor har erogena zoner, det är skillnad på dessa!

OM inte kvinnor har en prostata någonstans så har de därmed ingen g-punkt...

• lollisen

Kvinnor måste få någon form av stimuli på klitoris eller klitorisnerver för att uppnå klimax..

• lollisen

Men det är ju en form av stimuli på klitoris nervbanor i vilket fall... Det är ju klitoris som gör det möjligt för kvinnor att ens uppnå orgasm.. Så visst finns där ett uppenbart samband av klitoris och klimax...

Emmmi skrev 2007-05-17 23:48:24 följande:
    hmm det vet jag ej finns ju dom som kan komma genom att andas på ett vist sätt och röra sig har jag sätt på tv inget vi har i sverige men i usa orgasm kurser. Sen att nån smeker äns bröst eller nått annat område som man går igång på.
Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??