• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

Alla mina tre är borta. Storgrabben kom förbi och hämtade en grej sen for han till morfar (där Liss var igår innan hon for till sin pappa), Siri for till pappan och på söndag far Fredde med en kompis och hans tjej på en djurpark har jag för mig hans pappa sa.

Visst kan man vara ruskigt arg på dem ibland, men GUD vad man saknar dem när de är borta.

• Snakeheart

Sitter här o gråter, allvarligt.. men tror jag behöver det.. Haft som en klump i mig ett tag nu...

Jaa.. också haft massa raseriutbrott mm på honom på sistone, för han trotsar så... Men mina barn är mina solar o stjärnor.. Deras ögon, leenden o kärlek kan lysa upp allt för en...

• astri

Sant.

Gråta ut kan vara jätteskönt ibland. Även om man egentligen kanske inte har nåt att gråta för . *kram*

• astri

Självklart.
    Jag brukar få depp-attacker (eller vad man kan kalla det) ibland jag med - fast jag borde vara van vid det här laget. Har haft delad vårdnad om sonen sen han var tre år.

• astri

Bland annat...?
    Det är väl ingen som är dum mot dig? *tittar hårt på dataskärmen*

• astri

Bjuder på en bulle, tyvärr har jag ingen mjölk... men rabarbersaft om det går bra.

*varsågod*
  • Heobaldia

oj, får jag också ta en bulle???

• Heobaldia

åååh gott.... *tackar och mumsar på*

kan man mata små nattpigga barn med dem?

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?