• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Mjöklfyllda.... *saknar*
    Vill ha bäääääbis.

Hmm, jag har aldrig varit till Göteborg, men jag vet att ni har ett tivoli - varför går du inte dit och stöter på de alldeles för unga (eller gamla) karusellskötarna?

• astri

Äh, det skulle inte vara nåt problem att hitta nån som vill dra över en på puben egentligen om man inte var kräsen
    Du vet väl att alla ser bra ut efter nog mycket alkohol, tom jag

Ja. Jag tycker det är en bra idé, tänk då får du kanske åka mycket karusell gratis

• astri

Jag vill ju öva på att göra dem också, få lite motion och bli av med lite späck

Näää, nya låtsaspappa får ju sköta under tiden - nåt ska han väl göra

• astri

Nää, det förståss.
    *Men i världen "låt oss låtsas" så möter du ju en finfin kille på 18 bast, mogen som 50 och älskar barn som gladeligen tar över medan du åker karusell hela dagen med vinden blåsandes i sitt hår och ett stort leende av skräck på läpparna*

• astri

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *suck*
    Den delen.... *drömmer*
    Du får lura megaunga-men-mogna-karusellkillen hem på en "kopp thé" efter han slutat - vilket egetligen betyder värsta hånglet och lite sex medan lillan sover

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-12 14:29:15 följande:
    Å.. mitt ex vill säkert både hångla o mer... Men inte jag... *ångestattack* ... med honom..
    Men? Hade inte han jättesvartsjuk-ny-brud?
  • astri

Vad bra.
    Så där var mitt xx också. Stötte på mig fast han var tillsammans med min kompis.
    *brrrr* Tydligen hade han fått för sig att han kunde få mig när han ville, men tji fick han :-P

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-12 14:45:02 följande:
    Mmm.. känns lite så här med, men jag har satt stopp!! Irriterade dock... Vi var tillsammans i sex år å han säger att d bara är "mig han skulle kunna vara otrogen med" (dåligt..), & är ju möjligt.. men jag undrar jag...
    Det sa min med... Fast han var otrogen mot mig. *fnys*
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?