Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

astri skrev 2007-08-12 14:18:10 följande:
    Jag vill ju öva på att göra dem också, få lite motion och bli av med lite späck Näää, nya låtsaspappa får ju sköta under tiden - nåt ska han väl göra
    Hahahah!! Ja synd o missa roliga biten iofs...

Njae... sku ju int våga lämna bort na så kvickt...
  • Snakeheart

*Asgarvar*

Njae... Dream on, typ...

Men, trot eller ej, saknar inte karuseller så mycket just nu... bebismystiden är ju här!
    Däremot saknar jag hångel o så.. en del...

• Snakeheart

Å.. mitt ex vill säkert både hångla o mer... Men inte jag... *ångestattack* ... med honom..

• Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:31:00 följande:
    Men? Hade inte han jättesvartsjuk-ny-brud?
    Ja.. precis.. men det verkar inte hindra honom.. Kommer med förslag då å då när vi ses.. pratar.. O jag har sagt att jag inte är intresserad så länge han är ihop med henne iaf.. så nu ligger det inte längre o tär på mig.. Det som hände..
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:30:29 följande:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *suck* Den delen.... *drömmer* Du får lura megaunga-men-mogna-karusellkillen hem på en "kopp thé" efter han slutat - vilket egetligen betyder värsta hånglet och lite sex medan lillan sover
    Hahah!! Låter tipptopp!!

Fast undrar... varför fixeringen vid "megaung"?? Är de bättre då?? Hihihi!!
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:35:46 följande:
    Vad bra. Så där var mitt xx också. Stötte på mig fast han var tillsammans med min kompis. *brrrr* Tydligen hade han fått för sig att han kunde få mig när han ville, men tji fick han :-P
    Mmm.. känns lite så här med, men jag har satt stopp!! Irriterade dock... Vi var tillsammans i sex år å han säger att d bara är "mig han skulle kunna vara otrogen med" (dåligt..), & är ju möjligt.. men jag undrar jag...
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:41:03 följande:
    Nu ska jag ta och klä på mig, strax tebax.
    Ah.. oki.. Fick precis veta nåt så roligt!!!
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 14:54:29 följande:
    Det sa min med... Fast han var otrogen mot mig. *fnys*
    Ja.. precis så jag tänkte.. :o/
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?