• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Är hon en hamster? Det var min farfar också... och min morfar
    Men det gick bättre för min farfar som faktiskt hade tre skjul, två sommarstugor, ett garage och ett 200 kvm hus att ha sakerna i... Jag har 87 kvm hus och tre barn att försöka pressa ihop allt med

• astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 12:39:23 följande:
    Ojs... blev dammig??
    Skojas!
  • astri

Varför skrev jag hus... jag bor ju i en lägenhet

Ojs, nä omställningen kan ju vara lite kämoig för de äldre.
    Farmor flyttade till en lägenhet efter att farfar dog. Hon gav bort grejer till barnen och sen ställde hon en massa grejer i ett rum så fick vi barnbarn ta vad vi ville ha (och naturligtvis var jag ju den som var dit sist :-/) Men jag tror att hon tyckte var svårt för hon var inte med när vi valde...

• astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:48:32 följande:
    jag vet inte vad det är med mig.. men mina snuskceller har kommit igång ordentligt sen jag var och festade i luleå
    Snuskceller?
    Fick du dig ett nummer eller?
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:49:50 följande:
    astri: ett nummer? huh?
    Skott i råttan... påsatt... k*ullad... älskade... SEX.
    Då brukar i alla fall mina vänner få igång snusktankarna
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:52:57 följande:
    och sen dess har det fortsattit.. jag läser allt som snusk, feltolkar.. ja..
    Äh, erkänn att det är som vanligt
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 12:53:31 följande:
    Aaaah.. nä min mormor klarar inte jobbet själv, så mamma o hennes man får köra hem d o sortera det hos sig... Käääämp! Å en del skräp slängs.. o sen sparas fina saker.. En del går till Myrorna också! Å till hennes barn, barnbarn o barnbarnsbarn..
    Aha. Så du får en massa "nya" saker mitt i alltihop?
  • astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:55:20 följande:
    astri: haha! men faktiskt.. det är ännu mer än förr måste jag erkänna
    Åååå nä, du, dra inte den om Rödluvan å skyll på nån annan när det är DU som ALLTID har varit ett litet pervo
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?