Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Tinzu skrev 2007-08-10 14:02:23 följande:
    men men men men menly men men men
    yeah yeah... but it's not raining good men anyway..
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 14:08:55 följande:
    Nja, jag vet inte. Jag skulle då inte vilja ta mig ett glas toalettvatten a la Gammal lägenhetstoalett där det inte går att få riktigt rent i hörnen längst ner hur mycket klorin man än häller ner. Du kan komma hit så bjussar jag.
    *spyr lite*
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:12:47 följande:
    ja tack! jag anser att gammal toalett som inte går att skrubba ren helt och hållet, filtrerar vattnet med all kornig skit, så det blir till gourmét vatten och det är egentligen det som är innehållet i all vatten i affärerna
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-10 14:14:40 följande:
    [citat]
    Jag fiskar upp en halvliter - börjar du gå mot mitt håll?
    [/citat]
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:15:39 följande:
    [citat]
    jajamensan! jag kan bara inte vänta
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 14:23:48 följande:
    Jamen då så Tinzu, då tar jag upp en hel liter åt dig - och du... jag vill se dig dricka det
    Ska bli intressant att se det sen.. Bilderna...

O oavsett hur rent vårt toalettvatten är så tänker då iaf inte jag ta mig en hutt..
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:32:36 följande:
    coca cola vill du inte veta vart det kommer ifrån enligt mig Wilma kom och hårade ner mitt ansikte, tangentbordet och musen.. jag ställde mig upp och hon kom springandes till mig och skrek "PRR PRR PRR PRR PRR PRR!"
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-10 14:33:53 följande:
    [citat]
    Så nu kan du inte komma å dricka dassvatten därför? Är det det du vill säga? *aj aj aj, jag krockade med skallen i skärbrädan nyss*
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-10 14:35:48 följande:
    [citat]
    ...och varför sitter du naken och surfar på fl?
    Hahahahah!!!!! Vad har Ni eg för Er????
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 14:54:53 följande:
    Jamen, du vet kissar är smarta. Min gamla lilla kisse vägrade att äta innan hon fick ketchup på sin mat... och gick inte på när jag försökte lura henne
    [/citat]
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:56:00 följande:
    [citat]
    ketchup på sin mat?! är du säker på att det var en katt du hade? och inte någon undercover..Snakeheart: vi leker
    Åh låter toppenbra!!
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 15:06:38 följande:
    Mmm.... jag saknar henne än fast det är år sen. :-/Hon var helt underbar även om hon var en hönsmamma när jag var packad. Sprang upp och ner i sängen och mjauade... Sen la hon sig som en ostkrok runt min hals. ♥
    Mmmmnääe... kisse..
  • Snakeheart

Aah... o vi ska upp till pappa strax..

Ass... Om Du vill kan vi väl byta mobilnummer?? (inbox naturligtvis) o så kan vi ju trösta varann när vi inte har barna osv..? Så kan Du ha den som mer än dammsamlare...

Tinz kan givetvis också få mitt..

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?