Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

astri skrev 2007-08-10 12:40:44 följande:
    Är hon en hamster? Det var min farfar också... och min morfar Men det gick bättre för min farfar som faktiskt hade tre skjul, två sommarstugor, ett garage och ett 200 kvm hus att ha sakerna i... Jag har 87 kvm hus och tre barn att försöka pressa ihop allt med
    Aah.. Joo!! Men nu ska hon flytta ifrån sitt hus där hon bott sedan... hmm.. 60-talet iaf, för å bo i en lght nära mamma ist.. Å de har det inte så lätt nu
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 12:42:02 följande:
    Nå snake, vad tycker du om blderna i "din" mapp i mitt galleri
    Heheh! Jo massa fint!! Kul med en egen mapp...
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 12:48:27 följande:
    Varför skrev jag hus... jag bor ju i en lägenhet Ojs, nä omställningen kan ju vara lite kämoig för de äldre. Farmor flyttade till en lägenhet efter att farfar dog. Hon gav bort grejer till barnen och sen ställde hon en massa grejer i ett rum så fick vi barnbarn ta vad vi ville ha (och naturligtvis var jag ju den som var dit sist :-/) Men jag tror att hon tyckte var svårt för hon var inte med när vi valde...
    Aaaah.. nä min mormor klarar inte jobbet själv, så mamma o hennes man får köra hem d o sortera det hos sig... Käääämp! Å en del skräp slängs.. o sen sparas fina saker.. En del går till Myrorna också! Å till hennes barn, barnbarn o barnbarnsbarn..
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:52:57 följande:
    och sen dess har det fortsattit.. jag läser allt som snusk, feltolkar.. ja..
    Kanske grundar sig i vår utflippade o rätt oskyldiga diskussion här för ett tag sen??
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 12:57:10 följande:
    Aha. Så du får en massa "nya" saker mitt i alltihop?
    Njae.. mera efteråt i så fall.. o kommer bara ta emot vissa grejer..
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 12:57:56 följande:
    Åååå nä, du, dra inte den om Rödluvan å skyll på nån annan när det är DU som ALLTID har varit ett litet pervo
    Heheh!! Yesssss!!!
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 12:55:01 följande:
    Snakeheart: JA! det måste ha något med det att göra
    Jaa.. iaf har d påverkat mig åt d hållet...
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-10 13:03:30 följande:
    ah, nu ska jag tydligen leka Krambjörn med lillan. Vi höres snart när hon blir less mig :-P
    Ah.. sitter här m dottern i knäet o sjunger för henne ständigt för att göra henne lugn... Tror det e tänderna som "spökar", men sången lugnar tydligen..
  • Snakeheart
    Tinzu skrev 2007-08-10 13:04:48 följande:
    haha! men om jag drar den om guldlock och de 3 björnarna då?
    Jaaa... beräätta mera saaga!!

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?