• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Jag var där mellan Lördag och Söndag.
    Iklädd min lila korsett... åsså stötte vi på en tjej som tyckte du, jag ser ditt bröst.
    Öööö, nää, du ser en del av det, vilket man gör om man har korsett på sig - alltså är det meningen att det ska se ut så här
    Hon såg megasnopen ut. :-P
    *tror att hon aldrig ens har hört talas om korsett*

• astri

Inte när det gäller sonen, men OJA angående tusentalston tålamod med döttrarna :-P

Mm, jag ska gå och diska när Tarzan börjar... då är de ganska lugna. Nu sitter jag mest som brottningsdomare

• astri

Mmm, han är ju det, men konstigt nog så har han alltid varit lugn som en filbunke
    ...och är det än idag ?!

åååå, ha det !
    Vi synes

• astri

Tinzu:
    Ja, jag var på tivolidelen. Cruisade omkring där... Det kom en kille som ville ha en cig, men han såg så ung ut att det var bara för han att kasta fram körkortet så jag fick se att han var 18 först

Snake:
    Mmmm, men han är ju redan 12, 13 om ett par månader... När jag var 12 var jag inte alls som han! *tack och lov att han inte är som mig eller sin pappa *

• astri

Ja, jag läste att karusellskötaren blenv betagen i dina behag
    Men shit, sånt ska de ju hålla reda på, vad kunde ha hänt om de hade startat den och du fortfarande satt fast???!!! *huga*

• astri

Nä, jag åkte inget, var bara där 2 timmar, sen gick jag tebax till hotellet - tyckte det var lite väl mkt folk och alldeles för stort område
    Och på McD när jag skulle ha en bugare blev det bråk - en tjej började kalla en kille för hora och örfilade han ett par gånger och han knuffade omkull henne och gav tillbaka. Tre killar i kön reagerade och tänkte hjälpa henne. men då kom vakterna precis...

• astri

Elite stadshotell. Ett standardrum.. lite beige och halvtrist *foton i galleriet senare inatt*

Shit! Ja gud, den skulle ha kunnat göra stor skada.

• astri

*hahahaha*

Kostade inte mig ett öre heller eftersom Erik betalade hela kalaset.
    Han har velat bjuda mig på hotell i flera herrans år, så nu sa jag ja. Det var jättemysigt... men jag tyckte ändå att det var dyyyyyrt. Och han sa bara att det skulle jag skita i. :-P

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?