-
Nä, kamerabatteriet dog mitt i brandenSnakeheart skrev 2007-08-03 22:07:15 följande:Aah.. men Du var till gymet sen eller?? Blev ju inga foton så långt... väl?
-
Du får följa med till luleå imorrn för nu har jag laddat batteriet
-
Det där är ORDAGRANNT en del av vårt samtal
-
Visst lovar du att ha bilbätet på dig?Snakeheart skrev 2007-08-03 22:13:19 följande:Sa han så seriöst?? Snacka om respektlöst... Ah.. heheh!! Ser fram emot den "lilla resan"
-
Det har jag sagt nåt liknande förr, nä jag sa att bara för att han hade tråkigt så innebar det inte att jag inte hade något att göra i mitt liv.
"men jag tycker ju om att prata med dig"
Ja men jag har inte tid!!!
...och så försökte han ge dåligt samvete... -
Ja, det är lite drygt fem mil och 110 väg.Snakeheart skrev 2007-08-03 22:16:36 följande:Hahah!! Jaa.. om jag ska resa ända upp till Lule härifrån så... eller iofs "bara" ifrån Dig, menmen... iaf så..
-
Det är ok.
Näää, min "besvärlige släkting" struntar i mig i perioder. Han ploppar upp när han har tråkigt, vilket händer allt oftare på senare tid. Visst är det trevligt och så, men fan! inte så ofta tack. -
*hahahaha*
Min pappa har fått för sig att han kan säga till mig att jag INTE får se rysare!! Typ nuuuuuuu?! *asg* -
Ibland är det nästan lite tragiskt... men mest otroligt skrattretande -
Hmmm, nä, det kan jag nog förstå.
Min pappa bor tack o lov 8 km bort Å mamma är sällan ute å går så jag får va ifred för det mesta. Nu måste jag bara kasta ut telefonen