Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Heheh!! Var bara ett ord jag tog till, men när är man någonsin utsövd???

Jeremy tittar på Pippi Långstump på de sju haven, Mirielle kräks på mig, en jättefluga surrar omkring härinne o katten hårar ner.. Helt ok mao.. Där, då??

• Snakeheart

Astri: Måste ha ton av tålamod för att få sonen göra som jag vill... Känns igen??

Samma här angående både disk och städning.. Ugh! Fast går framåt, speciellt angående städningen...

Häjjä Tinzu!!!

• Snakeheart

Äss: Hahah... barn e olika o sen så e ju Din son liiiiite äldre..

Ah.. vi ska nog strax bege oss här.. Blir pappavecka idag juh..

• Snakeheart

Astri: Heheh.. mm... får se om det håller i sig eller vad som händer vid puberteten... Huga.. Men en del förblir ju så där lugna..

Ah.. jo nog bäst iofs att logga ut redan nu.. Menade inte så snart eg, men iaf.. Jojje börjar bli otålig o Mell har somnat så sött...

Kramar!

• Snakeheart

Hemsk han verkar!! Ugh!!
    Men han tar väl inte Dig på allvar.. känns ju inte som de alltid gör det..

• Snakeheart

Heheh.. Du.. det låter liksom som min pappa, det... Han har genom åren skrutit om hur barnslig han är... :o/

• Snakeheart

Heheh!! Näe int samma... Finns nån bild eller ett par i galleriet juh!!

Hmm.. nja.. försvinna o försvinna, men han tycker att jag ska kunna ställa upp när som osv.. Som när han var in på sjukhus för ett tag sen.. Då hade han angett mig som närmast anhörig (utan att ens tillfråga mig först) & gett dem enbart mobilnumret.. Min mobil hade blivit kvar i mitt sovrum när jag gick upp med Jeremy på morgonen.. men hade ju hemtelefonen bredvid mig hela tiden o hämtade mobilden vid tolv eller nåt.. Då hade han hunnit ringa.. o då han ringde mig igen var han jättearg på mig..

Vill inte säga vad man tänker i såna lägen.. jag var dessutom höggravid då.. å när han var opererad kunde han ju inte bära o då ville han att JAG skulle hjälpa honom med det..?!!

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?