• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

'Ah, det är ungefär som Nilles pizza som fanns här ett tag... Alla sa att den var så god så jag beställde en sån med killarna en dag...
    NEJ! Det var inte min pizza kan jag säga; ägg, köttfärs, kött, bea och allt möjligt.
    Jag blev permanent sinnessjukförklarad när jag sköt ifrån mig kartongen med ett nej, det här var ingen god pizza.

• Snakeheart

Astri: Heheh!! En av mina favoriter är iofs en pizza med eeh.. kött, bearnaisesås, ägg mm.. men inte köttfärs dock..

• astri

Den här hade allt, det enda som saknades var lingonsylten :-P

• Snakeheart

Hahahah!! Låter inte så gott nääe..

Men den inbakta här som jag pratar om är riktigt god! En bra mix, så att säga..

• Angiie

Ååh.. jag vill oxå klippa mig.. men ska nog be svärmor att göra det =)

• Snakeheart

Angiie: Här finns ingen på hemmaplan som kan göra det idag... Å imorgon åker vi på läger med andra enastående mammor, så måste bli idag.. Ska in t stan o klippa mig någorlunda billigt iaf..

• Snakeheart

Äästrii: Mm... "lagoma korvar e bäst" Men nu har den ju blivit en av favoritpizzorna för att den e såpass god.. åsså flyttar vi ifrån den

• astri
    Snakeheart skrev 2007-07-02 12:15:25 följande:
    Angiie: Här finns ingen på hemmaplan som kan göra det idag... Å imorgon åker vi på läger med andra enastående mammor, så måste bli idag.. Ska in t stan o klippa mig någorlunda billigt iaf..
    Läger? Vad kul!
    *Nu tjuvläste jag inlägget till Angiie, vad busigt* :-P

Ahmeh, kan inte de skicka nån på posten lite då och då?
  • Angiie

Gud vilken busig tråd detta var =) aha.. ja då får man nog gå till frissan, själva har vi nog inte råd =) gah. jag tror jag somnar snart.

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?