Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Mmm.. tycker snarare tvärtom.. Ibland går d lätt att skratta åt det, men inte när man träffas nästan varje dag som vi gör just nu när vi fortf bor grannar... Huga

• Snakeheart

Heheheheh!! Men vettu... ibland funderat på å slänga min mé (nja inte riktigt men..), för e ju nästan baaaara telefonförsäljare som ringer mig...

• Snakeheart

Aah... jo mina föräldrar ringer ibland.. men till hemtelefon är det i övrigt mest dem jag nämnde innan.. massor m företag.. Orkar inte prata med dem o tar oftast bara nån minut att förklara det.. men såååå trött på dem. Vill ju att folk ska ringa o "bry sig" ibland bara..

Till mobilen ringer även mina fl-kompisar å så.. å händer ju även att mina systrar ringer mig nån gång.. De e fina

Åsså exet då.. nångång iaf...

• Snakeheart

Heheheh!! Men värt det när den väl gör det kanske.. Jag blir tex glad av mess från de som bryr sig då de väl kommer

• Snakeheart

Heheh... Låter inte så.. Mitt mobilnummer har rätt många, men är ändå sällan nån som ringer.. Men jag måste ju ha den för barnens pappas situations skull tex.. + anledningar jag nämnt innan

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?