Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
Mmm.. tycker snarare tvärtom.. Ibland går d lätt att skratta åt det, men inte när man träffas nästan varje dag som vi gör just nu när vi fortf bor grannar... Huga
Mmm.. tycker snarare tvärtom.. Ibland går d lätt att skratta åt det, men inte när man träffas nästan varje dag som vi gör just nu när vi fortf bor grannar... Huga
Heheheheh!! Men vettu... ibland funderat på å slänga min mé (nja inte riktigt men..), för e ju nästan baaaara telefonförsäljare som ringer mig...
Aah... jo mina föräldrar ringer ibland.. men till hemtelefon är det i övrigt mest dem jag nämnde innan.. massor m företag.. Orkar inte prata med dem o tar oftast bara nån minut att förklara det.. men såååå trött på dem. Vill ju att folk ska ringa o "bry sig" ibland bara..
Till mobilen ringer även mina fl-kompisar å så.. å händer ju även att mina systrar ringer mig nån gång.. De e fina
Åsså exet då.. nångång iaf...
Heheh!! Med flit??
Puss Jackass!! Desamma!!! ♥
Heheheh!! Men värt det när den väl gör det kanske.. Jag blir tex glad av mess från de som bryr sig då de väl kommer
Heheh!! Men beror kanske på att Du inte gett det till fler..?
Heheh... Låter inte så.. Mitt mobilnummer har rätt många, men är ändå sällan nån som ringer.. Men jag måste ju ha den för barnens pappas situations skull tex.. + anledningar jag nämnt innan
Heheheh!! Pöss
Was???