Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Aaah, men usch!! Före eller efter gymmandet, då?

• Snakeheart

Okey, så vad svarade Du på det då??

"Jaha, men då kommer jag dra ur jacket då för att slippa prata med Dig"??

Nämen jösses!! Vad ska man säga...

• Snakeheart

Hahah!! Jaa.. om jag ska resa ända upp till Lule härifrån så... eller iofs "bara" ifrån Dig, menmen... iaf så..

• Snakeheart

Huga... vad gör man åt dem?? Min pappa har försökt ge mig dåligt samvete för att jag ska flytta med barnen nu.. Flyttar för att ge dem bättre uppväxtmiljö, samt komma närmre deras mormor med familj.. & för att jag ääälskar miljön o naturen där mm, både vinter som sommar & däremellan. Blir inspirerad där också o kanske kanske kan slippa jobba på Posten livet ut..

Å nu när vi äntligen fått lght där sa han bla inför en fl-kompis när hon var hos honom (när vi bodde där ett tag efter förlossningen) att "då tappar hon ju kontakten med sin pappa".. för han vill ju inte bo där då... fast han bott där innan o trivts rätt bra. Är ju hans val då, men varför lägga det på mig?

Sorry.. nu tog jag ju upp lite av min "historia" ist, men påminner ju iaf lite av Din kanske...

• Snakeheart

Heheh!! Har ändå på mig bälte d första jag gör när jag sätter mig i bilen, vana sen barndomen.. heheh! Så ser fram emot färden..

• Snakeheart

Aah.. får se hur min pappa kommer göra sen.. är ju inte den bästa på att ställa upp frivilligt direkt.. å när vi var små fick vi ta oss till honom för att han var för lat för att ta sig till oss... Säger ju lite.. En sida jag verkligen hoppas slippa "ärva"

• Snakeheart

Hahahahah!! Låter som min pappa det... Inte just det kanske, men liknande saker som antyder att han fortfarande tror jag är barn.. Nåja.. så kan d gå :o/

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?