• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

VAd skönt det måste vara med en kille som tar sitt ansvar redan från start.
    Mitt kära ex blev intresserad först för ca ett år sen, tidigare har han alltid lekt duktig om nån har varit i närheten... Det som gör mig mest förvånad är att han själv erkänner det numera.

• astri

Mhm, min boss skrattade bara åt honom när han skulle ha honom att höja priserna på ballongerna. Det var inte hans problem om han tog överpriser sa han och vände på klacken och for hem efter han hade sagt att han skulle låta oss vara i fred

• astri

Tja, om du säljer blommor så lär du få både en och tre soliga saker att berätta

• astri

*buäää*
    Jag får alltid åka ensam.... eller barnkarusellerna.
    Attans vad dyrt det kommer att bli i år, jag har alla tre Åsså har jag spenderat en femhundring på nåt men jag vet inte vad! :-/

• astri

Mmm, jag vet att jag lånade E 500:-, så handlade jag för 500:-, köpte nya gardiner.... resten av barnbidraget är kvar på kontot förutom en femhundring. Jag håller på att bli galen! Vad 17 kan jag ha köpt?!

• astri

Ah, hittade just en kvittobunt vid databordet... verkar som om det är småskräp som slukat mina pengar

• astri

Alldeles för fort, tyvärr Det värsta är ju att man intalar sig att man behöver all den där skiten. :-P

Nå, jag hoppas få igen en liten del av dem nästa och nästnästa lördag för då har jag tänkt att stå och loppa mina gamla barnkläder i parken. En tia plagget, då lär man väl kunna sälja av lite i alla fall.

P.D.O.L  - Årets nöje
    Nää, faktiskt inte. Ifjol var Thåström där - suverän! I år får jag hålla till godo med The Sounds och Sahara Hotnights :-/

• astri

Nåt speciellt som du ska lyssna på på Fredag Tinzu?

Ååå, idag har jag och min klasskompis varit duktiga, på Fredag (inbillar jag mig) är min ex-jobbplåga borta!

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?