Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
Men va?! Sover inte du?
Men va?! Sover inte du?
Jag är inte avis Tinzu... Jag sålde smågrejs ett år på pdol och tror du inte att jag hamnade i bråk med en GRIS innan vi ens hade hunnit att packa upp ståndet!
Tydligen var våra heliumballonger en femma billigare än hans
*Så nu slutade barnen att bråka*
...Men blomflickorna brukar ju få både ett och annat roligt förslag
Jag känner en som köpte alla blommor som en tjej hade kvar. Han ville ha hinken också, men det fick han inte
Tjenare Jackass!
Läget?
*hihi*
Vad roligt!
Åh, vad jag önskar att mina kunde vara lite lättroade.
Det förstår jag.
Tack och lov för min mamma - hon var galen nog att erbjuda sig att ta flickorna idag
Jag mår dåligt och så fort jag går mot toaletten ryker de ihop, häller ut nåt på golvet, krossar kakor eller hoppar i soffan så dynorna flyger och de ramlar å slår sig.
*pust och puh*
Idag är det bara en släng av magsjuka kombinerat med stress och för lite mat på ett par dar som fått magen att slå bakut.
Sant, men jag har knappt ätit under alla dessa dar. Jag har gjort mat åt flickorna när de har varit hr och sen har jag beställt pizza till mig själv som jag delat i två och ätit då två dar. :-/
Jag och att äta går inte så bra ihop bitvis
Tinzu:
Alltså han var helt rabiat. Ville att jag skulle skriv aner namnet på dem jag sålde för så jag gjorde det och kastade ner pennan på bordet. Då säger han att jag inte fick kasta hans panna.
Jag kastar din penna bäst jag vill, din... din... jävla kossa! skrek jag åt honom, och så stövlade jag iväg och ringde chefen som kom.
Då var gubben jäkligt blid. Kom och smörade för mig efteråt. Som om jag brydde mig.