• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Det är bara bra, själv?
    Har fullt upp med tjejjorna och sen i natt ska jag läsa ex-jobbet.

• astri

Ah! Jag försöker också, men inte så värst intensivt kan man väl säga.
    Pendlar mellan 80 och 82 kilo nu... Innan Siri vägde jag 57-59. Och jag vill ner dit igen.... :-/

• astri

NJae, när jag har tid blir det en halvtimme typ, och så försöker jag ta mig till gymmet två ggr i veckan, men det är lite svårt då man inte har barnvakt :-/
    Nu har jag inte varit där på tre veckor, men men..

Nu ska jag till stan.
    Tjipp!

• astri

*Argh* Två timmar med tösorna på stan... Nu är jag slut! De har babblat, bråkat och sprungit oavbrutet.... Nu vill jag bara att de ska sova lite middag eller nåt så jag får ha det tyst åtminstone fem minuter 'ja, jag är egoistisk*

• astri

Nu har jag satt dem att städa rummet... utan att mamma är här och bryr sig.
    När jag sa åt Siri att ta sin godis från bilsätet (choklad) och hon vägrade så tckte mamma att det behövde hon inte göra...
    Hur ska jag få dem att lyssna på mig om hon/deras pappa/annan äldre generation är där och säger emot mig?!

Men när de sprang omkring i affären och babblade konstant då sa mamma inte emot dock när jag sa till dem

• astri

Aaaaah! Äntligen lite tystnad.
    Ska vila och njuta ett litet tag av detta ovanliga fenomen och sedan ska jag gå och diska. :-P

• astri

Så, nu är ena halvan diskad.

Imorgon ska jag på Grans och glo på djur med barnen innan jag ska diska resten, sy nya gardiner och klä om stolarna.
    Apropå barn, så undrar jag verkligen när jag ska få tillbaka min son... Jag har sett honom totalt två timmar på tre veckor.
    Jag antar att han har himla roligt hos sin farmor, men jag tycker det är svagt att de inte svarar på mobilen. :-/

• astri

Precis! 
    Åsså vill jag ju faktiskt se lite mer av honom också... även om han är stor nu så vill man ju ha lite koll.

• astri

Nä, nu ska jag hänga upp min tvätt och sen ska jag slappa... Välbehövt!

Puss och Kram på Er! ♥

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?