• Tinzu

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

hehe det kan jag nästan förstå

• Tinzu

god morgon på er för det första!

vi skulle ju dit och se på min körlärare som uppträdde på Kärlekslandet
    så vi for dit först kvart i 10 på kvällen och det började 10.
    Det var skit kul! Jenny tröck mikrofonen i mitt ansikte så jag fick också sjunga haha
    showen varade i typ 20 minuter sen tog dom paus och uppträdde igen halv 12, men däremellan så hann jag träffa henne
    och Jenny och hennes kompis planerade att sno mina skor och slänga upp mig
    på scenen sen nästa gång dom skulle ha showen, aldrig fick dom höra av mig
    vi åkte massa karuseller också! fick be för livet att inte något skulle gå sönder för det snurrade så jävla snabbt
    sen halv 12 for vi och kollade showen igen, då fick vi plats just vid sidan om scenen och då fick Jenny för sig att jag skulle sjunga igen så hon kom och tröck mikrofonen i ansiktet igen
    sen efter ett tag så hukade hon sig ned framför mig, jag var helt oförberedd och överaskad, hon drog fingrarna i mitt ansikte och ned mot tuttarna! haha!
    killarna som stod framför scenen såg lite sura ut medans jag och min syster höll på att
    skratta ihjäl oss.. jag var i chock tillstånd

• Tinzu

jo det var riktigt roligt

min syster tänkte smaska sin pojkvän som står vakt hela helgen i tält, med lite Souvas, men det funkade inte för han tycker inte om renkött

• Tinzu

astri: jag gick just förbi dig när du skulle gå från den där kiosken jag skulle dit och köpa en dricka var ju så jävla varmt!

du såg möjligtvis inte något helvitt susa förbi dig? hade vit kjol och ett vitt linne

vi fick åka förresten 2 gånger gratis den där stora gung karusellen som snurrar

• Tinzu

hahaha! astri! vart var det du försökte vara trevlig med vakterna?

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?