Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
Ååh... skriva där sen då ju
Ååh... skriva där sen då ju
Känner mig så hiskligt ensam ikväll/inatt.. Barnens farmor ringde idag o frågade om hon kunde ta Jeremy med till Liseberg imorrn.. å så hämtade hon honom sen.. Jättebra, tyckte jag.. Så får han roligt osv... Men usch så tomt det känns..
Astri: Har inte kikat än..
Astri: Ååh... stackare där!!
Mm.. det där m saknaden gör mig tokig!! Tänkte också det skulle bli vila av.. osså städa osv.. men just nu orkas det inte med pga saknaden.. ♥♥
Astri: Här har jag musik på...lugn sådan, men bara för o ta bort en del ensamkänslor.. Min lilla underbaring är ju här hemma, men saknar alltid min stora så iaf när han inte är här, samtidigt som jag myser med henne än mera då.. Knepigt... *Kramar om*
Sitter här o gråter, allvarligt.. men tror jag behöver det.. Haft som en klump i mig ett tag nu...
Jaa.. också haft massa raseriutbrott mm på honom på sistone, för han trotsar så... Men mina barn är mina solar o stjärnor.. Deras ögon, leenden o kärlek kan lysa upp allt för en...
Jaa... fast nu fanns kanske en anledning då... saknaden blandat med annat..
Ästri: Åååh... bulle! Tack!!
Nää.. har bara känt mig som en så dålig mamma... den här veckan.. typ.. Vet inte vad d e...
Hej, Heo!!
Astri: Mmm... samma här.. o speciellt när han trotsat som värst.. Då känner man sig ju själv som värsta monstret till slut.. o då har jag ändå lyckats avleda trotset tusentals ggr också... Kram!
Ååh... vet inte om jag orkar ta upp allt trots Jojje gör just nu... Mirielle är ju bara snäll än så länge..
Men spelar ingen roll! Skulle absolut inte heller byta ut dem ju! Hahah!! Omöjligt!! Hellre en trotsig Jeremy då än en annan förbaskad unge.. *asg* ♥♥♥