• Tinzu

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

aaah okej! *bankar huvudet på bordet* så smart är jag på att klura ut saker

jag har varit och promenerat.. jag ska ned i vikt

men även fast jag jogga innan och är van att promenera långa sträckor, så har jag nu uppsvullna fötter.
    smalbenen är nästintill obefintliga, tycker jag iallafall.

• Tinzu

hehe jag har inte ens fött barn och väger 74, för 1 månade sen vägde jag 71 och jag vet INTE hur dom kilona kommit på mig
    det var en ren chock, jag hade ju promenerat mer o käkat mindre portioner än vanligt..
    underligt, men nu ska dom bort iallafall..

jag vägde också 57-58 när jag träffade Fredrik..

• Tinzu

ah men 30min promenad är som att förbränna 16 smörpaket, så det är bra det med!

ha det kul!

• Tinzu

haha! jag ringde just angående ett jobb som blomförsäljare på piteå dansar och ler på kvällarna

han frågade om jag någonsin varit på festival, jag sade nej, bara på dagtid, och så frågade han om jag var från norrland japp! klart jag är.. "vad konstigt, du har aldrig varit på festival förr?"

• Tinzu

Jackass no 1: det vet jag inte än ska fylla på kortet med pengar och sms:a mitt person nummer, namn, telefon nummer, address och tröjstorlek, sen ska han ringa upp oavsett om man får jobb eller inte.

• Tinzu

astri: aaaaahahahaha! stackars er! vilken jävel att komma och klaga för att han har dyra ballonger

om jag får jobb så hoppas jag inte att någon kommer och bråkar med mig.. jag har för hett temperament för att någon ska käftas

• Tinzu

haha fan vad kul! rätt åt honom

jag vill också ha sådana roliga upplevelser

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?