• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:31:50 följande:
    Typ, eller att klä av sig närmast naken på en festival på ett av borden dansandes till taskig musik... Eller att bada i en fontän mitt i stan på dagen Det är också en höjdare :-P
    Aah... sånt Du brukar pyssla med eller??
  • Snakeheart

Jackass no 1 skrev 2007-08-12 13:32:49 följande:

Denna får mig alltid

Tack!! Den e underbar!
  • astri

Ja, det har hänt *ser oskyldig ut*

Men jag var absolut inte ensammen sen
    Men det kanske inte är att rekommendera för dig - jag antar att ni har lite mer poliser än oss.

• Jackass no 1

Hehe skulle jag velat ha sett

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:38:39 följande:
    Ja, det har hänt *ser oskyldig ut* Men jag var absolut inte ensammen sen Men det kanske inte är att rekommendera för dig - jag antar att ni har lite mer poliser än oss.
    Hahaha!! Ja antagligen..

Fäen då.. hur gå tillväga dårå??
  • astri
    Jackass no 1 skrev 2007-08-12 13:45:27 följande:
    Hehe skulle jag velat ha sett
    Efter ett tag var vi fyra som stod och åmade oss på bordet
    Det var skitkul!
    Sen for vi och nakenbadade nere vid en båtplats... Vi träffade en vakt som en av de jag var med kände och nu är jag tydligen mer känd där som "hon med brösten"
    Ok, jag har bröst, men de är inte stora :-P
    Tydligen så skrämde det väl honom att jag gick omkring i en genomskinlig tröja utan bh
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-12 13:45:32 följande:
    Hahaha!! Ja antagligen.. Fäen då.. hur gå tillväga dårå??
    Hmmm, ska tänka ut nåt.
  • Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:50:24 följande:
    Efter ett tag var vi fyra som stod och åmade oss på bordet Det var skitkul! Sen for vi och nakenbadade nere vid en båtplats... Vi träffade en vakt som en av de jag var med kände och nu är jag tydligen mer känd där som "hon med brösten" Ok, jag har bröst, men de är inte stora :-PTydligen så skrämde det väl honom att jag gick omkring i en genomskinlig tröja utan bh
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-12 13:50:45 följande:
    [citat]
    Hmmm, ska tänka ut nåt.
    Hahahahahah!!! Det var igår eller??
  • astri

Näää, det var inte igår.
    Igår bjöd jag på en ännu värre upplevelse för de som såg - JAG JOGGADE!

Utan bh.
    Det fanns riktigt risk att brösten skulle komma i otakt och slå ner mig :-P

• Snakeheart
    astri skrev 2007-08-12 13:54:28 följande:
    Näää, det var inte igår. Igår bjöd jag på en ännu värre upplevelse för de som såg - JAG JOGGADE! Utan bh.Det fanns riktigt risk att brösten skulle komma i otakt och slå ner mig :-P
    Hahahah!! Jaaaa det där m titsen känns igen, utom nu då de är ständigt mjölkfyllda dåe....
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?