Inlägg från: Snakeheart |Visa alla inlägg
  • Snakeheart

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Tinz: Taack!! Jaa.. kanske också gör det blont sen för att ev färga d i nån cool färg efter det.. Typ nåt jag inte testat innan..

Angiie: Ooh... men kul väl iaf..?! Fast förstår att väntan är tradig

• Snakeheart

Tinzz.. Finns mängder med bilder i bdb på hur jag ser ut nu ju.. försökt säga t Dig o gå dit o kolla några ggr.. *asg*

• Snakeheart

Jeckas: Va.. vilka? Hänt nåt??

Tinzu:
    Jepp.. haft rött.. När jag gick i gymnasiet.. ev dags igen.. men funderar på en annan färg också.. men får se..
    Knas nog började alla andra också färga håret rött i samma veva som mig.. typ.. D blev en "trend"

• Snakeheart

Angiie: Ooh.. nice!

Astri: hahah!! Yeah, right..

Jackass: Ska kolla

Tinzu: Heheh! Lugnt! Jag var också original ändå.. Ingen hade samma typ av röda färg som jag.. o kort rött hår hade jag.. o ingen annan vågade nog gå i så galna kläder som jag iaf.. Hahah!!

• Snakeheart

Heheh!! Jag har haft kort hår/långt hår i perioder sen jag var tolv.. Färgerna har bla varit blont, rött, svart, brunt i olika nyanser.. Frisyrerna har varierat.. Ska leta upp foton o slänga in på bdb sen

• Snakeheart

Tinzu: Heheh! Vet int vad de tyckte om det där, men jag hade ju iaf helt klart min egen stil

Jeckas

Äästri: En mygga?? En orm?? D vá iaf inte jag..
    *tröstar*

• Snakeheart

Tinzz: Hahah!! Yer talking 2 me.. Jag har aldrig gjort d.. eller joo.. "Apade" väl iofs efter Uma Thurman som Poison Ivy när jag färgade d rött... eller hon inspirerade mig.. men ville eg ha långt å rött, men var nyklippt så fick bli kort o rött ist dårå..

• Snakeheart

Jeckas bad mig, förresten, hälsa att fl segade hos henne.. Hon gav upp o gick o lade sig nu.. Men hon hälsar god natt till Er iaf

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?