• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Catwoman and Superboy
    Snakeheart skrev 2007-08-10 14:25:19 följande:
    Ska bli intressant att se det sen.. Bilderna... O oavsett hur rent vårt toalettvatten är så tänker då iaf inte jag ta mig en hutt..
    urk....
    Ludvig har fått förskoleplats!!!
  • astri
    Snakeheart skrev 2007-08-10 14:25:19 följande:
    Ska bli intressant att se det sen.. Bilderna... O oavsett hur rent vårt toalettvatten är så tänker då iaf inte jag ta mig en hutt..
    Naturligvis kommer jag ju att fota det
    ..och nä... jag skulle inte dricka dassvatten heller, det är ju knappt jag dricker vanligt kranvatten... eller ja, vatten öht.

Tack vem-det-nu-är-som-ska-ha-cred för Coca-cola!
  • Tinzu

coca cola vill du inte veta vart det kommer ifrån enligt mig

Wilma kom och hårade ner mitt ansikte, tangentbordet och musen.. jag ställde mig upp och hon kom springandes till mig och skrek "PRR PRR PRR PRR PRR PRR!"

• astri

Så nu kan du inte komma å dricka dassvatten därför? Är det det du vill säga?

*aj aj aj, jag krockade med skallen i skärbrädan nyss*

• astri
    Tinzu skrev 2007-08-10 14:32:36 följande:
    coca cola vill du inte veta vart det kommer ifrån enligt mig Wilma kom och hårade ner mitt ansikte, tangentbordet och musen.. jag ställde mig upp och hon kom springandes till mig och skrek "PRR PRR PRR PRR PRR PRR!"
    Du kanske ska lyssna på vad kissen har att säga?
  • astri

...och varför sitter du naken och surfar på fl?

enligt mig Wilma kom och hårade ner  musen..
  • Tinzu

jag lyssnade vad det var hon hade att säga det betydde "klappa mig, jag vill trampa på dina tuttar och håra ned ditt ansikte"

jag föredrar naturligt

• astri

Tsssssssssssssssssssss.
    Jag tror att hon har smakat dassvatten och försöker varna dig... men jag vet ju att du är blond, så du bara misstolkar hennes ord

• Snakeheart
    coca cola vill du inte veta vart det kommer ifrån enligt mig Wilma kom och hårade ner mitt ansikte, tangentbordet och musen.. jag ställde mig upp och hon kom springandes till mig och skrek "PRR PRR PRR PRR PRR PRR!"
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-10 14:33:53 följande:
    [citat]
    Så nu kan du inte komma å dricka dassvatten därför? Är det det du vill säga? *aj aj aj, jag krockade med skallen i skärbrädan nyss*
    [/citat]
    astri skrev 2007-08-10 14:35:48 följande:
    [citat]
    ...och varför sitter du naken och surfar på fl?
    Hahahahah!!!!! Vad har Ni eg för Er????
Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?