• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Jackass no 1
    Tinzu skrev 2007-06-13 19:23:09 följande:
    Tjoho! idag har jag fått tummen ur och ringt rill vårdcentralen angående bröstförminskning yey!
    Oj, sicket beslut. Är det så jobbigt??
    (¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tinzu

Jeckas: jopp det är en pers varje dag.. har klagat sen jag gick i högstadiet på ryggsmärtor

• Jackass no 1
    Tinzu skrev 2007-06-13 19:49:19 följande:
    Jeckas: jopp det är en pers varje dag.. har klagat sen jag gick i högstadiet på ryggsmärtor
    Då låter det som ett klokt beslut.
  • Snakeheart

Astri: Näe.. fyller tre! Men vet att många övar bokstäver.. o börjar tidigare än vi gjort.. tyckte det var dags nu.. Fast det var han som tog initiativet till det..

Tinzu: Åh, Din stackare!! ♥♥♥

• Jackass no 1
    Snakeheart skrev 2007-06-13 20:09:32 följande:
    Jackass: Pöss!!! ♥
    Pöss tebax!! ♥
  • Tinzu

Jeckas: jao hon jag pratade med frågade om jag planerar att skaffa barn så jag berättade min historia åt henne "jo jag ska ha barn men då måste jag ha jobb först för sambon och det kommer att ta för länge och mina ryggproblem blir ju inte direkt bättre av all väntan"

• astri

Hata uppsatser!
    Sliter som ett djur nu i sluttampen, nu ska den bort! Varken jag eller min skrivarkompis vill sitta med den hela sommarn... dessutom har hon, lyckosten, fått ett sommarjobb.

• Snakeheart

*Luunelyyy.. I´m mr luuunelyyy... I am nobaaadyyy oon my oown...* ♪♪♫♫

Eller nåt sånt...

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?