• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

Hmmm, sant, det händer inte ofta

*hahahaha*
    Här är det bara fint! Flickorna roar sig själv, disken diskade inte sig själv när jag var på hotell utan väntar snällt på mig och solen lyser ute  = prima ballerina (om man bortser disken)

• astri

Jag var där mellan Lördag och Söndag.
    Iklädd min lila korsett... åsså stötte vi på en tjej som tyckte du, jag ser ditt bröst.
    Öööö, nää, du ser en del av det, vilket man gör om man har korsett på sig - alltså är det meningen att det ska se ut så här
    Hon såg megasnopen ut. :-P
    *tror att hon aldrig ens har hört talas om korsett*

• Snakeheart

Astri: Måste ha ton av tålamod för att få sonen göra som jag vill... Känns igen??

Samma här angående både disk och städning.. Ugh! Fast går framåt, speciellt angående städningen...

Häjjä Tinzu!!!

• astri

Inte när det gäller sonen, men OJA angående tusentalston tålamod med döttrarna :-P

Mm, jag ska gå och diska när Tarzan börjar... då är de ganska lugna. Nu sitter jag mest som brottningsdomare

• Snakeheart

Äss: Hahah... barn e olika o sen så e ju Din son liiiiite äldre..

Ah.. vi ska nog strax bege oss här.. Blir pappavecka idag juh..

• astri

Mmm, han är ju det, men konstigt nog så har han alltid varit lugn som en filbunke
    ...och är det än idag ?!

åååå, ha det !
    Vi synes

• Snakeheart

Astri: Heheh.. mm... får se om det håller i sig eller vad som händer vid puberteten... Huga.. Men en del förblir ju så där lugna..

Ah.. jo nog bäst iofs att logga ut redan nu.. Menade inte så snart eg, men iaf.. Jojje börjar bli otålig o Mell har somnat så sött...

Kramar!

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?