• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Ja, men den där från Tradera var för liten.. det skulle vara x antal cm och den som kom var typ 64 cm - waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay to small. Än. Jag tränar ju och ska gå ner till min ursprungsvikt... så småningom. Och då ska den ju passa.

Och så har jag min svarta som jag redan äger. Den är på gnällen för stor.

• astri
    Tinzu skrev 2007-07-02 21:05:14 följande:
    Jeckas: haha jäklar..jo mensen brukar annars vara som en klocka..men så ont i tuttarna som du hade, så har jag inte bara ont så jag knappt kan röra dom
    Så hade jag alla 6 ggr
  • astri
    Tinzu skrev 2007-07-02 21:05:44 följande:
    astri: fan men en naken tjej där magen hoppar upp och ned och slår till i hakan?
    Det duger det med. Jag har inte sett NÅT naket på läääääänge
  • astri
    Jackass no 1 skrev 2007-07-02 21:05:54 följande:
    Okej, men när du testar igen, så glöm inte meddela oss . "Familjen" här vill också vet .
    Definitivt!
  • astri
    Tinzu skrev 2007-07-02 21:07:16 följande:
    astri: aah okej vi får väl se om några dagar vad som händer och sker annars så kommer jag snart utanför ditt fönster då
    Lovar du?
  • astri
    Tinzu skrev 2007-07-02 21:08:22 följande:
    Jeckas: jag ska inte glömma bort att meddela er ni kommer vara dom som får reda på det efter Fredrik sen blir det en överaskning för resten av familjen då ska jag göra en speciell liten hälsning dock så vet jag inte om Fredriks mamma och pappa skulle bliså glada över det
    Varför skulle de inte det?
  • astri

HEHEHEHE!

Nä, nu ska jag ta och avvika jag med. Huliganerna ligger något så när stilla. Ska diska lite och sen ska jag skriva det där som ska till ex-jobbet.

KoP

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?