• astri

Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?

Hej hopp Jeckas! ♥

• astri

Jeckas:
    Idag är det soligt och fint! Uuuuuunderbart väder och jag sitter här framför datorn :-/ Lillan ville se Pigley Wigley och det går inte att få henne på andra tankar.
    Nej, jag mailade aldrig utan skickade mitt sopiga ansökningsbrev direkt till de två ställena.
    Men nu har jag hittat fyra nya ställen som ska få ett MKT bättre ansökningsbrev.
    Enda kruxet är nu när jag skickat iväg det ena såg jag ju att jag skickade det till FEL  ADRESS!!
    Det stod ju två adresser... och jag valde fel!!

• astri

Jag kan ju ärligt säga på Af att jag sökte bägge arbetena, men det känns lite bittert eftersom det som hamnade fel var det som jag var sugen på. :-/

Jag hade också tänkt att komma mig iväg på en prommis senare idag... gick ut igår en sväng men Siri skrek konstant och försökte klättra ut ur vagnen så det blev en väldigt kort sväng. Hon har börjat att få värsta raserianfallen när något inte passar henne... dagis lär ju inte känna igen henne när hon kommer tillbaka till hösten. :-P

Måste hårdligga i för att ta körkortet, tänk om jag får jobb ute i obygden i höst och inte kan ta mig dit... *suck*

• astri

Jag övningskör bara prinvat än... och läser teoriboken då förståss.
    Med automatlåda går det finfint även om jag inte har så många körda mil bakom mig, men med manuell är det en helt annan sak. Jag suger! för att vara helt ärlig.
    Skulle parkera lillebrorsans bil och höll på att placera den i morsans garagevägg

• astri

*varför går det inte att skriva delvis med stora bokstäver? Vad sjukt!*

• astri

Vad var det för skum pizza då? såna har vi inte här kan jag ju meddela :-P

• astri

'Ah, det är ungefär som Nilles pizza som fanns här ett tag... Alla sa att den var så god så jag beställde en sån med killarna en dag...
    NEJ! Det var inte min pizza kan jag säga; ägg, köttfärs, kött, bea och allt möjligt.
    Jag blev permanent sinnessjukförklarad när jag sköt ifrån mig kartongen med ett nej, det här var ingen god pizza.

• astri

Den här hade allt, det enda som saknades var lingonsylten :-P

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?