Kvinnliga företagare - tråd nummer 6
Fröken; har du bara plats för barnvagn så kommer jag på fika
Fröken; har du bara plats för barnvagn så kommer jag på fika
Sirlig; TACK för varningen! Vad ska du välja ist?
Jag är helt rådvill när det gäller webhotell..
Ska fråga alla datanördar jag känner, vilket man ska ha eller inte ha..
Sirlig; hur blir det med din butik nu när du byter? har du osC?
Sirlig; har oxå bara hört skit on one.com..
Pallas; Så du "känner" Jocke privat? men flytta tillbaka till den hålan IGEN?! vad tänker han med? fick nya bud igår förresten av en gemensam vän att han flyttat hem till Gbg igen?! hur mycket det stämmer vet jag ej
Jaja, han får bo vart han vill bara han mår bra! Han va en otroligt go kille iaf, mina brorsdöttrar pratar fortf om Jocke å då är det ändå nästan tio år sen vi va tillsammans *hahaha* huu, vad gammal man kände sig helt plötsligt.
Ok, så man "klarar" sig på bronspaketet? egentligen finns dte inte så mycket att fundera på tror jag.. vill bara ha den absoluta bästa lösningen för att slippa att butiken rasar ihop en dag eller att den har så mycket nertid så jag inte får några kunder
jo, just det.. Pallas, hur är det med ssl-cert? får man det genom dom eller måste man fixa själv eller hur brukar det fungera..
Ska kolla upp länkarna med cert...
Hur har ni andra gjort förresten?
Pallas; är kompisen/partnern möjligtvis Ågren?
Dom är iaf i samma bransch... Jo, Janne är en rolig gubbe.
Har du sett Knubbe? *asg*
Ang portot, jag har hört att man får dra av det`? så det är isf ingen egentligen kostnad om du ändå får tillbaka allting.. eller är det bara en bluff som jag har hört?!
Pallas; Jag känner inte Ove själv men har träffat honom nångång för 100 år sen..
Har har ju ett namn som sätter sig på minnet(ågren). *fniss*
Jo, "Knubbe" är en figur som Janne gjorde som sändes på tv.
Han har ju en ganska så sjuk humor!
Pallas; du har egentligen inte missat nånting om du inte har sett hans program.. för dom är rejält knäppa!
Nu till mitt tjat om dessa webhotell igen =/
Ni som HYR e-butik, vart har ni och är ni nöjda?
Bästa mamma; så som jag har sökt på internet men denna sidan har jag aldrig sett..
Har du en sån butik själv?