Kvinnliga företagare - tråd nummer 6
maria215: Jag använder mig av e-butiken.se och tycker än så länge att de fungerar bra.
maria215: Jag använder mig av e-butiken.se och tycker än så länge att de fungerar bra.
e.butik.se menar jag
Nämen, vad är det för fel på mig
e-butik.se heter de.
roha: Men varifrån har du fått ditt domännamn och din domän om du inte har köpt det någonstans? Visste inte att man kunde ordna sådanna själva.
Jag har också via e-butik men där får du ju en godkänd e-butik-företagsnamn.se adress eller så kan du ju betala extra hos dem för att få en .se .com eller liknande adress om du vill. De kollar ju av så domänen är ledig.
e-butik har billiga dommännamn tycker jag och det är ju enkelt att köpa där eftersom du redan har butik hos dem. Så har jag gjort.
liv10: ok. bra tips
Har ni andra många som försöker köpa på faktura fastän de har anmärkningar? Jag har väldigt många.
Sirlig: Accepterar då ni att alla kunder köper på faktura, även de med betalningsanmärkningar och så får faktureringsföretaget ta den smällen sen (om de inte betalar)? Eller hur fungerar det?
Så ni får betalt av kreditbolaget även om de i sin tur väljer att neka kund faktura? Eller om de inte får betalt av kund?