Inlägg från: Ida2 |Visa alla inlägg
  • Ida2

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

maria215: Jag använder mig av e-butiken.se och tycker än så länge att de fungerar bra.

• Ida2

roha: Men varifrån har du fått ditt domännamn och din domän om du inte har köpt det någonstans? Visste inte att man kunde ordna sådanna själva.

• Ida2

Jag har också via e-butik men där får du ju en godkänd e-butik-företagsnamn.se adress eller så kan du ju betala extra hos dem för att få en .se .com eller liknande adress om du vill. De kollar ju av så domänen är ledig.

• Ida2

e-butik har billiga dommännamn tycker jag och det är ju enkelt att köpa där eftersom du redan har butik hos dem. Så har jag gjort.

• Ida2

Har ni andra många som försöker köpa på faktura fastän de har anmärkningar? Jag har väldigt många.

• Ida2

Sirlig: Accepterar då ni att alla kunder köper på faktura, även de med betalningsanmärkningar och så får faktureringsföretaget ta den smällen sen (om de inte betalar)? Eller hur fungerar det?

• Ida2

Så ni får betalt av kreditbolaget även om de i sin tur väljer att neka kund faktura? Eller om de inte får betalt av kund?

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6