Inlägg från: orzia1 |Visa alla inlägg
  • orzia1

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

lägger till i favoriter

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • orzia1
    Upptagen skrev 2007-05-23 21:51:12 följande:
    Tack för alla svar. Någon som vågar berätta hur stort startkapital ni har haft vid start? Har ni tagit lån?Som sagt, jag funderar på att börja i liten skala...
    Vi hade 100 tusen i check kredit när vi startade, och sen har vi lån på vårt företag så sammanlagt "skuldsatte" jag mig med närmre 1 miljon (restaurang & Bar) men nu vet jag int vad det är för typ av rörelse du har tänkt starta
    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • orzia1

läser ikapp

• orzia1
    Chutzpah skrev 2007-06-09 18:56:02 följande:
    Hej hej!!Puttar lite liv i tråden!TV4 kommer på fredag och ska filma.... de håller på med en ny serie om bröllop och kommer att intervja mig och filmar när jag håller på med tårtorna.Underbart bra gratisreklam.
    Åhhh vad skoj
  • orzia1

läser ikapp

• orzia1
    Sjuttiosjuan skrev 2007-06-26 11:13:55 följande:
    Forresten - vad tror ni om att lagga till en ny trad till den har traden med en lista pa "medlemmar"? Alltsa skapa en trad som heter "Kvinnliga foretagare - Listan" och laggga lanken till denna i tradstarten? Kan ju vara bra att veta vem som pysslar med vad? Bara en tanke..
    tycker det låter som en bra ide
  • orzia1

läser ikapp

När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • orzia1
    Grenna skrev 2007-08-02 15:11:37 följande:
    Nån mer som ska besöka Formex den 30/8-2/9? www.formex.se/
    vad är det för mässa?
    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • orzia1

läser ikapp

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6