Inlägg från: Fam AR CW |Visa alla inlägg
  • Fam AR CW

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Kan varmt rekommendera SPCS adm. Har arbetet både med Hogia och SPCS och anser att SPCS är kanon

• Fam AR CW

jag gillar också att bokföra så jag gör allt vart efter varje dag

• Fam AR CW

Vi har en besöksräknare som min sambo "byggt" den visar tid och datum då "personen" varit inne

• Fam AR CW

liv10 vi har också haft en del kunder som lagt order som sedan ej betalat och det får man leva med.

Vi anväder oss av payer och funderar nu på att använda oss av fakurera mig. Det gör att man snappar upp en del impulshandlare

• Fam AR CW

Vi kontaktade svenska leverantörer som säljder de varor vi var intresserade av. Jag ösnkar dock att man kunde få tag på flera varor direkt fr tillverkaren då man skulle få ned priserna något.

Vi har större lager än vi räknade med från början

• Fam AR CW

Här är en till som dubbelarbetar.

Jag arb 100 % som civilekonom, driver webbshop, har en fysisk butik som jag arb lördagar ocg några kvällar i veckan. Har 2 andra bolag som jag sköter bokföring åt. Det tar ca 6 tim per vecka. Sedan håller jag på att starta upp ett föräldrakooperativ. Jag har sambo 4 barn och renoverar ett hus.

Men jag stooortrivs med livet

• Fam AR CW

Clauida jag måste hålla med sommartorpet att det verkar inte vettigt med ett pris på 200 kr per månad.

Hur många verifikationer har ni per månad?

• Fam AR CW

palles det är säkert någon som är avundsjuk på att du lykats.

• Fam AR CW

Rhea bra idé med en extern sida för våra adresser

• Fam AR CW

Jonnaa

jag arbetar heltid vid sidan om vår butik. Har dessutom flera konsultuppdrag, maken pendlar 2 tim om dagen till sitt heltidsjobb och vi har 4 barn och ett hus under renovering. jag lovar att du orkar och hinner med. Det gör man då det är så roligt

• Fam AR CW

Hej

Vi har semester men kikade in här en sväng och läste lite.

Har fått mail fr en missnöjd kund som mailat oss och mailet hamnat under skräppost. Såg det nu och svarade snabbt. Hoppas att det går att lösa så att hon blir nöjd. Jag får ont i magen då kunderna ej är nöjda. Hon var jätte arg då vi ej svarat och hade inte läst att vi hade semstäng 22/7 tom 1/8.

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6