Inlägg från: mamma till 3 snart |Visa alla inlägg
  • mamma till 3 snart

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Hvor mye dere skriver!!!
    Ida T: Ved returer betaler kunden. Det er sjelden jeg får ting i retur!
    Og Payer har olika avgifter utfra hur mycket de handler..

Claudia gbg: Nu funkar äntligen länken till din sida som den skal

Ved forskuddsinnbetalning avvakter jeg nån dag. Hender det inget mailer jeg kunden og da löser det seg oftest.

Uavhentede postforskottspaket er veldig lite. Har skickat ut masse og fått en i retur siste året.

• mamma till 3 snart

Jeg tar alt fra en og samme leverandör i Norge. Denne har en grossist i Sverige,så jeg tar det ikke inn direkte..Kjente till dette varumerket fra förut,da dette märket er jättestort och känd i norge. Önsker å ha nesten kun fra dem, da kvaliteen er den beste man kan få tak i!!Tok direkte kontakt selv med fabriken i Norge.

Legger alla ressurser på varelageret, forsöker å utöke foran å ta ut lönn.

• mamma till 3 snart

Hei
    En annen side: www.barntotal.se er det og gratis!

Pröv og gjett hvem sitt produkt som er med i "jaktjournalen" i dag???Bra glad at det kom med!!

Er nu inne og koller i tråden inimellom..skriver ikke så ofte..

Her skjer det endel..

Har reportage på G med et barnemagasin..

Liv 10: ja,det er kjempedyrt å annonsere i blader! Hadde noe ute före jul,men tror ikke det "ga" så mye som det kostet!
    Og dette med varelager vet jeg alt om! Litt frustrerende..Hadde kunde i butikken i dag:og selvfölgelig var det slut på den storleken hun skulle ha!! Men:da fikk jeg solgt noe annet;)

Min beste markedsföringsplats er MARKEDER/MESSER!!! Får vist opp det jeg har,og kundene får klemme og kjenne..Kjempebra!Har även hatt modevisning,dette ga og mye!

Trevlig helg till dere alle!!

• mamma till 3 snart

Ida2: Står i foretakskatalogen der...Det er gratis,iallefall sist jeg kollade! Det er jo en jungel med saiter og kostnader!!´Skal kolle länken..

• mamma till 3 snart

Nei,det er noe annat!!Tror det er under "guider" på siden..Men:det er jo ganske smart å gi produkter til konkurranser!Det er jo billigere enn en vanlig annons!

Nån med webblösning fra commerce her?? Distansdata??Hojta till i min i inbox..Har svårigheter med å få lagt inn atribut..;(...Bytter webshoplösning till hösten,vil gjöre den klar nu..)Börjar med payer..

• mamma till 3 snart

Yapp! Og så er det gratis

• mamma till 3 snart

Mammadonna:
    Vet ei ift föreldrapenning hur det er..

Min minste er 4 mndr..nestemann er 2..Tar ikke ut föreldrepenning på henne,jobber..Og det er ofte mere jobb med eget enn man tror. Papirer og annet .....tar veldig tid som ikke jeg hadde regnet med. Likevel så angrer jeg ikke! Livet som kombinert egenforetakere og småbarnsmamma er avbrytelser hele tiden. Man bestemmer sin egen tid, og ofte må jeg ta natten for å få til å jobbe. Dette blir jo annerledes om du ikke har jobben hjemme som jeg har!

Det er MASSE forarbeide i forkant av å starte eget.Begynn i det "små" med forberedelser. Ta kontakt med Almi. Hör/kolla med andre foretagere..Det er masse du kan gjöre uten at jeg tror det har noe å si på föreldrepenningen! Eller:kolla med forsäkringskassan..

Hva er det du funderer på??
    Masse lykke til!

• mamma till 3 snart

Mammadonna: det var så lite Lykke til!

• mamma till 3 snart

Va bra!!
    Er med jeg og!! Skriver ikke så ofte,men leser dagligen! Jättekul och välkommen alla nya!!

• mamma till 3 snart

Har textalk webbutikk nu..Holder på å bygge ny via distansdata-slipper da månedsavgiften på ca.350..Har värt fornöid med den jeg har,men synes det er bedre og billigere med den fra distansdata..Bygger den selv, er jättedårlig på data,men tror jeg skal klare det

Holder og på for fullt å forberede inför Åsele marknad..Det er såååå kul å komme ut og treffe folk! Selger jo mest på webben, det gir myyyye kunder både under og etter markedet! Skal även på Fäviken Game fair og Åre höstmarked..Får se om det blir ny modevisning i Åre nu i höst, hadde med bla Lundhags i fjor og det var heftig:)

Beste mamman dom har:
    har ikke fått noen liste,er gjerne med!

• mamma till 3 snart

Bästa mamman dom har:Nu har du fått min adress:)
    2 barn under 2 år..puuuuh!Har jo både hjärnsläpp og ammningsdimma

• mamma till 3 snart

Pallas Athena! Ikke bry deg, kan väre avondsjuka..??det er mange sjuke mennesker der ute..Jeg har ikke sändt länkar till mine kjenteenda..

Har nu värt og kollat lite,og jeg ´får prestasjonsångest når jeg ser hvor duktige dere er! Deres sider ser sååå fine ut!..

• mamma till 3 snart

ADSF: maila distansdata..Jari heter han visst..det gikk snabbt å få den for meg iallefall! Tok den enkle til 990..veldig nöid med å få support

Segere går det å legge inn bilder og tekst..Har tid på meg ut augusti så jeg hinner:)

• mamma till 3 snart

Beklager ADSF ..leste ikke alt..Du kan jo begynne byggingen med den enkle,og så ta designen ettervert..

• mamma till 3 snart

Jeg er nöid med one.com!Inga strul..

Er nu hjemme fra Åsele Marknad... 150.000 besökere på 4 dager..
    Det gikk veldig bra! Veldig god marknadsförning,og kläderna fök ut av mitt lilla telt..En kund sa at jag höide marknaden
    Mye jobb..men heeeelt fantastisk markedsförning!Og en hel del penger inn!

• mamma till 3 snart

Sirlig: Takker!

Og jeg har värt i kontakt med one.com ofte...mest i början..får svar på de fråger jeg har..Men:det kan jo hende jeg har hatt tur!
    Har ikke mye å jämföre med..

Nån som har varit med på Nolia??

• mamma till 3 snart

Pokergirl:Priset er jo ganske högt for å väre med..er det värdt det? Gir det mye??

• mamma till 3 snart

Pokergirl..Takker..Puh...Er det NIO dager...!! Visste den var hyfsad stor..Men ikke at den var så lenge!Hvor var det du holdt til??

Tror ikke det går i år når barna er så små! Men : neste höst tror jeg nok det blir! UTAN BARNA!!

Det er kul, men veeeeldig jobbigt mens det står på! Under Åsele marknad sa mannen min at jeg sa MERINOULL i sövne ...Lunsj på typ 2 minuter..10 timer i 4 dager...Men: som tur er, jeg er opsköterska,van till å klare meg utan både det ene og det andre..

Liv 10:jeg har 30 dager...heeeeele tiden å öke varelageret..Så det går ut til nye varer för det kommer inn..Litt frustrerende! Har holdt på i over et år nu, og det er fremdeles ta inn ta inn..Skal nok pröve å få lengre tid enn 30 dager ja..

• mamma till 3 snart

Ok..Satser på Piteå neste år!!

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6