Inlägg från: MajaW |Visa alla inlägg
  • MajaW

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

Hej igen. Här rör det på sig som vanligt. Har inte varit här sedan i februari då min webshop bara var i planeringsstadiet ännu. Nu sitter vi för fullt och tragglar och känner oss nu lite stressade... Var kan man köpa en färdig webshop? Jag vet att det finns flera ställen men kan ni rekommendera någon som är bättre än någon annan?
    Tack

• MajaW

Pokergirl: Men finns det någon som flera använder här inne och är nöjda med? Vill ju ogärna betala för mycket men betalar gärna lite mer för att det ska se proffsigt ut..

• MajaW

Ida2: Det såg ju trevligt ut, faran med att gå in i din butik och kika närmre är ju att jag blir ruinerad eftersom jag hittade så mycket roligt och fint

• MajaW

Tack för alla tips! Jag ska läsa lite mer i de andra trådarna och se om jag hittar länken. Det som är viktigast är just att den ser seriös ut precis som PG skriver. Seriös, inbjudande och snygg!

Min sambo har jobbat på en ett tag som ser jättebra ut, men det tar för mycket av vår tid i anspråk. Det kostar mer i tid än vad jag tror att vi kommer att spara i pengar på att göra det själva.

• MajaW

Jag vill också veta mer om mallar ang. fakturor.

• MajaW

Jag vill också gärna veta mer om hur ni kommit på hur era loggor ska se ut.

• MajaW

Sitter här och sorterar in räkningar och kom just att tänka på.. Vilket fack är ni med i? Jag menar jag är med i Lärarnasriksförbund.. känns inte aktuellt nu?
    Finns det något särskilt fack för egen företagare eller hur fungerar det?

• MajaW

FrökenNorkok: Jag kan bidra med att säga varför jag inte går på Cafè. Jag tycker att det oftast är för trångt vilket gör att det är svårt att ta sig fram, jag tycker det är tjorvigt =) Men när jag väl går äter jag helst smörgåsar, goda sådana med mycket grejer på.

Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6