Kvinnliga företagare - tråd nummer 6
oj, vilken kul tråd! Får jag också va med? =)
oj, vilken kul tråd! Får jag också va med? =)
jag har en hel koncern att bokföra och jag hatar det..blir alltid så stressigt vid skattetider, och man skjuter bara upp det jämnt! Fasiken att man inte gör allt på en gång...vilka rutiner har ni kring pappar? Varje dag eller en dag i veckan eller hur? Tycker att jag bara sitter med papper jämnt!!!Vart tog glöden vägen liksom...bara pappersjobb juh!!! =(
skulle aldrig klara av jobba utan kortmaskin!! Försäljningen ökade med minst dubbelt...och man slipper hantering av pengar som är suveränt....
Jag fakturerar ca 100 fakturor om dagen och tar hand om kravhanteringen själv, sällan det blir problem ,men då skickar jag dit en delgivningsman på en gång från sveco eller dylikt...värdelöst med kfm.....det ger jätte bra effekt när någon kommer och knackar på och vill ha betalt....
ida 2, vi finns på flera ställen i storsthlm samt att man kan handla på nätet, men mest specialerbjudanden då och aldrig till privatakunder , endast till företag och kommun....håller på med en internetbutik, men är lite tveksam.....