Österbottniska tråden 9
Är det nån som planterat ut sommarblommor i krukor än? Sitter och funderar på att åka och handla imorgon, ser så tomt ut i krukorna Eller måste man vänta än?
Är det nån som planterat ut sommarblommor i krukor än? Sitter och funderar på att åka och handla imorgon, ser så tomt ut i krukorna Eller måste man vänta än?
ammeli: Allt beror ju på hur stor gård ni har, hur mycket som ska planeras, helt nytt eller planeras i en gammal trädgård. Men billigt är det inte! Planera själv, då får du en mycket personligare trädgård Läs tidningar och kolla runt på nätet, bloggar och här finns ju också många trädgårdsinspirerade trådar och folk som visar bilder från jättefina trädgårdar. Åtminstone jag tycker att många "yrkes" planerade trädgårdar faller i samma mönster, man ser lite vem som planerat dem. Mammas sambo är trädgårdsmästare och jag kan nästan till 95% säkerhet säga när jag ser en trädgård att jaha, den här har CN planerat
Borde väl tillägga, nej han har inte planerat vår trädgård Endast frågat honom till hjälp om hur man sköter olika växter och vilka som skulle kunna fungera på olika ställen
Städar på torsdagar så det är gjort Idag blir det shopping på listan, tog ledigt åt barnen från skolan, ja, jag ringde snällt och frågade om de kan få ledigt för att göra en massa onödigt Och snälla lärare som de har sa givetvis ja Så idag blir det Kokkola åtminstone. Barnen behöver nya kläder bl.a. Förresten sa mannen att Cool har slutförsäljning, skit säger jag! Där handlar jag det mesta åt barnen Tycker om deras kläder. Var ska jag nu börja hitta kläder åt dem?
Så det var inte nå dyrare att ha Sunds att komma och planera, alltid lär man sig nåt
Mirremama: Det skulle vara något det Problemet är ju att jag har kommit fram till att jag inte kan ha en butik, vare sig det är kläd eller inrednings, gissa vem som skulle handla mest?
Mirremama: Såg dig på stan idag men kom inte ihåg ditt riktiga namn så jag iddes inte hojta
Karttu: Hittade du nåt vid Cool? Tyckte jag hittade nästan ingenting i rätt storlekar, tyvärr.
Vet nån var man hittar en sandlåda i plast? Vill ha en sån som är hel plast, alltså botten med, helst lock också. Är så jädrans trött på grannarnas katter som hade sprungit i sandlådan då presseningen hade blåst åt sidan. Ursäkta alla kattvänner men just nu känner jag för att plocka fram luftgeväret!
tussimamma: Därför som jag skulle vilja hitta en i plast, vet att jag sett i nån reklam men kan inte komma ihåg var? Och ett ordentligt lock så inte en enda liten kattunge heller ryms in
Tack Augustibrud ska genast kolla in
Förresten ni som är plus medlemmar, hur betalar man med Visa electron?
Labolina:
Hur sjutton får jag betalat för att bli plusmedlem?