Inlägg från: Mirremama |Visa alla inlägg
  • Mirremama

Österbottniska tråden 9

Grattis Karttu till lillebror!!

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Mirremama

Grattis mamma åt Issa till flickan!!

Och grattis Mimo till tappade kilon, jättebra jobbat!! Jag kämpar å på på nytt jag nu, har kanske inte direkt massor att gå ner men det jag har sitter stenhårt!! Fast nu har det farit 2,6 kg på två veckor, 2 cm i midjan och 4 cm på kalaskulan

Ja, om graviditeter och födande ännu, födande är jag definitivt inte förtjust i, gravid skulle jag gärna vara på nytt om jag skulle få ha det lika lätt, men föda... nä tack! Fick nästan lite förlossningsrädsla med mig hem från BB på köpet.

Så måst jag ju skryta lite på pojken min å, han stiger upp med stöd som han aldrig sku ha gjort annat, och en tand har (äntligen) kommit fram ordentligt!!

• Mirremama

Åhå vad det lyser många lampor här ännu ikväll Nu får jag nog masa mig i säng, har suttit i flera timmar med ett föräldrabrev på finska nu Fundersam Ändrar och funderar i det oändliga, men nu tryckt jag just på print så nu får det vara hur oläsligt det vill...

• Mirremama

Wildemo, Lindex och KappAhl blev ju redan rekommenderat, och sen finns det lite mammakläder på Vivi's också, bredvid BikeTrim.

Godkväll på er nattsuddare, här sitter jag igen då

• Mirremama

Jag konstatera svirvel att vi tydligen har samma kvällsvanor, såg att du var inloggad på MP

Jag hänger på mammapappa.com en hel del nuförtiden, trivs nästan bättre där än i många trådar här för tillfället. Utom våra österbottniska trådar förstås Så är jag lite småaktiv i en novemberbebis 2006tråd här på fl, plus att jag har en blogg jag också. Det räcker nog riktigt bra till, vill nästan bli för mycket mellan varven märker jag Generad

• Mirremama

Håller tummarna för Skogsduvan!!

Achaicus, det kan jag tyvärr inte hjälpa till med åtminstone

Nu hörni har Jeppisdagarna dragit igång "Mina" dansbarn hade sin första uppvisning i skolparken idag, de var jätteduktiga och jag är så stolt över dem  Alldeles superhärliga ungar hela bunten Synd bara att det regnade, men sådär är det.

Så kan jag passa på och tipsa om en bra film som vi just sett färdigt, the Holiday med Jude Law, Jack Black, Kate Winslet och Cameron Diaz.

• Mirremama

Jag tycker att dom har fått ihop jättebra program till skolparken i år, nästan bara bra band varje kväll, bara solen sku vila visa sig då också sku det vara perfekt! Nån som ha mena sig in och trängas på torget på loppis imorgon? (Nå, jag antar att vi int får va där ensamma åtminstone)

• Mirremama

Lag förresten nyss in lite nya bilder på gullungen vår, i en ny mapp ifall intresseklubben är utan att göra

• Mirremama

Äsch då skogsduvan, men det är ju inte länge kvar hursomhelst Solen är nog fram här, så vi ska börja sök oss mot torget så småningom vi också. Fast mitt konto är sjyna tomt så int blir det mycket shoppande int...

Svar på tråden Österbottniska tråden 9