• rina78

Österbottniska tråden 9

Maja T: Sku du behöv slut ti amm tå? Pojken vår vila int heldä ta na flasko ti föst, men no börja ha tåsan tå några månade hadd gaiji. Kanski et halvår. Men ja hadd int na bråått ti slut heldär. Ha va snabb ti slut er storebror om a geedd upp rej vi 3 månade.

• rina78

atten: Jag å va ti Kokkola igår å handla bröllopsklädre man kan amm i . Har int viri på JÄÄTTEläng heldär, vila int hitt na affäre. Sökt jätteläng ett Lindex å Kappahl... Int vart e nu na värst billit...

• rina78

Karttu: Håll ut ! Kom bara ihåg at va in på fl å meddel at du e hejm minst varana tim för annås böri vi tro at du e på BB .

• rina78

m00min: Vi var ju nästan grannar vi tå . Om hej hopp fallera har rätt i funderinga sin vann ni har byggi...

Ja, ade rattfylleristn verkar no va na i hästväg. Hadd no säkert int all djure i haga i nyktert tillstånd heldär... Men vilken rattfyllerist har nu he...

• rina78

*nickar å haldä me* He e ju ganska "lustit" just ide me psykisk sjukdom som fömildrand omständihejt. Finns e na brottslinga som e fullt frisk??? Man får väl no lås in se sjölv om man vil känn se trygg.

• rina78

Stämmer in i gratulatione . He var et flickigt år dähär !

• rina78

Lordina: Ja fundera faktiskt på he dähär gango å, at ljug å säg at bf va sejnari än e var . Gick nu bara åtta dagar över fösta gango, men tå släkti böri vänt två vikor på förhand var e läng äntå *pust*.

• rina78

Haldä me Maja T om at int e er så kul me dähä vädri å småbejbona... Fast he e nästan väst me ade som e 1 1/2 år, fö ha sover ju i vagne å tär ere minsann varmt å sveittot fast e er i skugga... .

• rina78

Å andra sidan e ju menn bejbo så himla lill så ho kan sova vann som helst... Maja T:s sover väl i vagne å.

• rina78

m00min: He e väl int na, menn pojk hoppar hövo föri ner från stola

Svar på tråden Österbottniska tråden 9