Österbottniska tråden 9
Ja njuter för fulla muggar fast ja sir ut som en flodhäst
Ja njuter för fulla muggar fast ja sir ut som en flodhäst
Samma här e kollor om jussistjej sko ha fååt baby
Kiikade in för att se hur d hade gått för jussistjej..men inge ännu
mOOmin: ja tänkt hede sama ja å... tänk om i ha händ na :-O Näää nu ska vi int tänk såliss...
Jo hääärlie väder he har vi jäär å..o issa verkar vara frisk ny så vi ska o fara ut snart...tror ja...men tå ja ha liksom fastnat här
Gratis Jussistjej till killen o beibikär ti att ha vari moster
Hejsan
Ger lite livtecken...
Mymlan: kanfysta du har svårt ti skriv heh
Nya bilder på princessan finns i gallerietäven en mag bild under starka bilder o en i graviditetskalendern...får int ta så många bilder mer nu förhoppningsvis...
Jääär renoveras e för fullt idag...gubbi skivar he sista o en kompis e jäär o spacklar matsaln vår...tamburn lämnarväl tills imoro sko ja tro...förhoppningsvos byri allt vara klart tills nästa viko så ja hindar laga lite messomasfint å Meeeena nämligen vara heim o for messoman ännu...baby får koma 070707 tycker ja
Ha en bra regnig kväll allihopa
Gomorron...
Länge sen jag ha skriva nå men idag e vi uppe med tuppen steg upp halv 6 o lagade oss iväg efter bilen som ha varit på service, nu sitter vi vid mommos o väntar på att hon ska komma ur fähuset...vi ha viri ti in o skåda kossona redan o viri ti stalle o kolla hästan... Issa njuter så åv ti få vara hid o skåda all roooli o fiin djure
Läser om skvallrasi jäär o ja ids int kommenter e na meir änn att ja halder me beibikär...
Millami: hoppas att allt e bra vid bm idag o usch va tidig tid
Veralena: do ska ha anders ti spring efter Jt åt d ny tå do har a tä heim
Stinky: Alltså Nea e bara för söt
Va meir ska ja skriv tå...hmm vi vill int ha tid ti vara in hii na no just för vi renoverar Issas lekstuga jag o hon... har snart klart inne i den så nu blir d att börja skrapa bort d gamla målet utanpå då o måla om den som vårt hus... Den blir så söt ska lägga in foton sen då den e klar...
Renoveringen går riktigt bra... innsidan av vårt hus borde bli klart denna vecka...som ja ha längtat efter denna dag Snart har jag d som jag vill ha d med lite ton av gubben förståss
Oj va detta blev långt undra om nån orkar alls läsa då här mycket så här tidigt på morgonen...
Kram
P.s lill*n i magen har hicka nu igen D.s
Millami: du e så bortskämd som har allt så nära juh...men man väljer ju sj hur o var man bor ... heh
Jo vi har no e riktigt bra nu just bara ja sko int sväll så mytsi tå ja vill göra fö mytsi no just...men tå he er så roligt att fix åt Issa...
Måst klaga liti till no på sama gang fyy f*n för halsbränno...usch ja tycker ja hadd int alls såde mytsi me Issa,men dehe baby e mytsi höger upp änn va Issa var...månne he kan vara ein pojk äntå??? hmmm nja ja e no äntå inställd på en tjej...sen får d komma vad d vill lika gla för d