Österbottniska tråden 9
Jo he ir ju så man vill vara liti öm i ändalykti men he gar ju så fort om
Jo he ir ju så man vill vara liti öm i ändalykti men he gar ju så fort om
Ny har jag snart haft 2000 besökare vill naan knip i
Hejsan! Har inte vari in på ett tag man hinner som int riktit
Nu har vår lilla Alexander som blir 10 mån den 26 denna månad nu har han börjat GÅ Så nu blir det full rulle på killen.
Grattis till alla som blivit mammor
www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp
He var en jakobstabo som omkom Känner eller känd a väldigt väl
Lilla My... Grattis på bröllopsdagen
Millami ja sku no fara jag å men ty måst no känn ide sjölv Jag har ju tå firi liti över me Benjmain å me Alexander la de igång me några daga föri
la Demoiselle.... Ja hon känner eller vet vem jag är åxå men jag har ingen aning om vem de kan vara????
Grattis beibikär
Att amn kan " glöm" ti städa källan . Oj skit va he kan vara ödit tär fast man int e nästan i nedra våning na, fyy ush vilka pansarvagner e var tä
Nå he vart ju städa ny tå ejn gang
Å snart ir i ju Juthbacka så man får böri sambel ihop grejona som man int behöver na mejr
Herbina jo jag känner igen fenomenet
MAn kan no säg att man ir liti ute fö int har jag hört talas om na damkondom heldär, men he ir väl såde tå man ir småbarnsförälder man hänger int riktit me i all svänga
Go dag på tråden! Ja får hald me skratt å tårar me jämnställdheten Å GRATTIS alla bran, mammor och alla andra.
å städasi jag har Benjamin som skurar åt me ida min arma pallar int riktit så he ir bra tå man har en duktig pojk
Bra väder, ja tack he sku vara na he.
Skit skit väder mna blir såååå suuur tvääär och inåtvänd
ja he ir en väldigt beundransvärt kvinna som man gott kan lyft på hattn åt. Att man orkar..... Såg å programmet
Kan di ha i örona tå he beter se så att tå jag lägger ner Alexnader så gråter eller ha skriiiiker i högan sky hejlt hysteriskt å tå man tar upp a så lugnar a se.
Men ha ir ju na fruktansvärt knarro å till på köpet men varinda gang jag har viri me a så säger ju di att ha ir na LIITI röd bara så nog blir de bättre.
Men he var he att visst bruk di mojt tå man lägger ner döm om di har i örona???
Jo vår Alexamder vart ju 10 mån och ha knallar å gar fö full rulle. Int sku di ju behöv ha så brååt men men int kan man hinder döm heller.