Inlägg från: hej hopp fallera |Visa alla inlägg
  • hej hopp fallera

Österbottniska tråden 9

Nämen, är jag ensam kvar och klockan är inte ens halv tre? Nå, snart kommer väl de morgonpigga...

• hej hopp fallera

Nä, jag är nog här jag och... Borde fara till stan och handla, det börjar bli tomt i kylskåpet.

• hej hopp fallera

LCroft - hmm han hade inte riktigt stenkoll på texten och när han skulle sjunga...

Nu ska jag kika in till Karttu!

• hej hopp fallera

snacket - om du menar de trådar som kommer upp när du tar på mina favoriter så, finns det ett kryss till höger om trådens namn. Tryck där och tråden försvinner.

• hej hopp fallera

Välkommen påjkmamma! I nästsista tilläggskommentaren i trådstarten finns länk till receptråden.

• hej hopp fallera

Sitter här miss i nassen, kanske det börjar vara dags att krypa till kojs... Nå, efter ett par timmar kommer gubben från arbetet så nog kan jag sitta en stund till och njuta av följande låt av Bryan Adams på youtube:

Den är såå skön!

Förresten, nu är det bara 177 inloggade på fl !

• hej hopp fallera

...och nu är vi bara 93 så jag tror jag ger mig. En positiv sak med att surfa på natten är att det är så lite folk i farten att det inte blir någon stockning i systemet.

Nati nati, eller kanske go´morron!

Ja det glömde jag, jag såg dig Stinky på stan ikväll.

• hej hopp fallera

Lilla My - jepp jag var till cm på måndaskvällen. Och till Trend igår, men int såg jag dig nå.

Stinky - jag var också och åt pizza. Kände igen dig på söta dottern.

• hej hopp fallera

tussimamma - åtminstone förstod han ju vad klädsim betyder! Sitter och småler åt det du skriver.

• hej hopp fallera

Stinky - japp mot kassa vid fönstret.

Skogsduvan - lycka till!

Adrianna - hoppas du får sova gott i natt!

• hej hopp fallera

Hittade en annan underbar låt, den här gången med Josh Groban:

• hej hopp fallera

Grattis Lordina och karl din!

• hej hopp fallera

snacket - jå, jag fick nog läsa det två gånger. Fundera vilken dialekt "vaea" och "baea" kommer ifrån...

• hej hopp fallera

Lordina - men om du ser positivt på det hela, så har du ju en Amelia oläst!

• hej hopp fallera

Tadaa jag hade rätt! GRATTIS Beibikär! Härligt! Hoppas allt går bra nu med "överraskningen"!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9